Funker Gender marker???

Andre barn på vei

Glad i forumet
Kjøpte Gender Marker på ebay og tok testen i går.
Jeg tror sterkt vi får jente denne gangen ( har en gutt fra før på 1 år og 10 mnd ).
Testen viste JENTE og jeg lurer veldig på om jeg skal tørre å tro noe enda.. eller er det bare humbugg? hihi moro var det like vel da! haha skal på UL 13 august og gleder oss veldig!! Da vi var på tidlig UL var alt bra med spiren, så vi håper jo seff at alt er i sin skjønneste orden nå også. Vi blir jo glade bare barnet er frisk men det er jo ekstra stas å få oppleve å ha både jente og gutt da. Etter hva jeg har sett tidligere her tror jeg det er flere som har tatt denne testen her?

Prøvde å Google, men fant ingenting på "gender marker". Det i seg selv er vel et dårlig tegn ;)

Det er vel fordi det heter Gender Maker ;) Vet det er flere om har tatt den, men det er nesten igjen som har vært på ultralyd ennå, så du kan jo høre igjen om noen uker :)

Da fant jeg litt stoff, ja ;)

Den er iallefall langt fra 100% korrekt. Mange som klager på feil resultat og at de burde få pengene tilbake.

Men gjør vi ikke disse tingene sånn mest for morro? :D

Jeg tror at de januarjentene som har tatt sånn test - har fått jente som svar? Eller tar jeg helt feil? 

Mang æ kjenne som har tatt dein,men ul har vist motsatt kjønn,så dein e vel itj heilt 100 % å stol på Håpe du får ei jente da,koselig med en av hver

Det funker nok ikke, desverre :) men med alt annet med 50/50 sjangs vil det alltid være noen det stemmer hos ;)

jeg har tatt den. og jeg fikk og opp jente. var på ultralyd for en stund siden og han mente vi ventet en liten jente.

Ja, den funker i 50% av tilfellene, det er jo ikke så dårlige odds! :-)

jeg tok den og fikk ROSA svar, altså jente! :)
blir spennende å se om det stemmer. Men som du sier så ser det ut til at flesteparten får jente som svar????? spørs vel om vi skal stole helt på denne testen, men morro er det jo lell! :)

Elissa85 skrev:
Jeg tror at de januarjentene som har tatt sånn test - har fått jente som svar? Eller tar jeg helt feil? 

hahaha ja nå ser jeg jo at jeg hadde en skrivefeil! Ja ja, ikke veldig nøye hehe
Nei da er det jo ikke sikkert men som nevt her inne er jeg enig i at det var gøy å prøve!

Back
Topp