funker alli?

ORIGINAL: MsDominO!

funka litt ja. men bivirkningene er så forferdelig at jeg ikke anbefaler dem.. [;)]

Hva slags bivirkninger?

ORIGINAL: Student1

funka litt ja. men bivirkningene er så forferdelig at jeg ikke anbefaler dem.. [;)]

Hva slags bivirkninger?

humøret... kvisene.. og ikke minst luft i magen hele tiden og det at renner dritt ut av deg i utide da.. [>:]

Dritten renner visst ut hvis man ikke reduserer fettet..

Hva slags bivirkninger?

humøret... kvisene.. og ikke minst luft i magen hele tiden og det at renner dritt ut av deg i utide da.. [>:]

men får man litt hjelp å gå ned med de eller er de bull?

Jeg gikk ned...Men man driter fett !!

Selv om man faktisk ikke spiser fett..Jeg gikk på allevokuren og alli samtidlig..Men alikvell dreit jeg fett !

ORIGINAL: langtidssniker

Hva slags bivirkninger?

men får man litt hjelp å gå ned med de eller er de bull?

Æ personlig trur man får hjelp fra de til å gå ned..det tror jeg faktisk alle pilleran jør.
D folk ofte trur, e at de skal utløse mirakler, at man kan sitte på soffan og spise pillera, og at kg'ene renner av av seg sjøl da.

Man må nok endre kost og mosjonsvaner uansett kas metode man velger for å gå ned i vekt.

Har nu mest trua på Grete roede..der e vanlig mat og trim..

Back
Topp