Fortell en liten opplysning om dere som vi ikke vet
Av alle hårfarger det er mulig å ha er det kun grønt jeg ikke har hatt.
Av alle hårfarger det er mulig å ha er det kun grønt jeg ikke har hatt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme herFortell en liten opplysning om dere som vi ikke vet![]()
Av alle hårfarger det er mulig å ha er det kun grønt jeg ikke har hatt.![]()
Som i hele håret eller bare en og annen stripe?Blått og rosa også, ja.og lilla, oransje, gult.. ja, alle utenom grønt.
![]()
Jeg har også tre tatoveringer. Ei firfisle på magen (etter to svangerskap har den blitt overvektig - strekene er dobbelt så tjukke.), en tribalting på ryggen og en jeg ikke vet hva jeg skal kalle på armen. Tribal-sjøhest-drage-ting, kanskje?
![]()
Hele!Som i hele håret eller bare en og annen stripe?
Ikke alle som har tatovering av en overvektig firfirsle da;-) Da kan du skryte av at den er unik;-)
Jeg har to hjerter på puppen (skikkelig dypt stikki og noget dratt.. Vurderer å fjerne den eller ta noe over.. Den tok jeg da jeg var 14 hos en fyr i ei campingvogn) Så har jeg en egendesignet med blomster i korsryggen og et ankelsmykke med anheng oppå fotbladet med et kors og blomster.. Veldig feminine tatoveringer der, altså;-)
Fantastisk!;-) Kom meg aldri lengre enn til rødt, jeg;-)Hele!bytta farge ca hver uke på barne-og ungdomsskolen.
![]()
Jess, han er absolutt et unikum. Vurdere å gi ham navn. Frank kanskje? Frank firfisle.![]()
Ooohh! Synes du skal utvide tatoveringen med navnet hans;-) hihi;-)Da heter herved herr tjukkas frank.![]()
Haha, kanskje det.Ooohh! Synes du skal utvide tatoveringen med navnet hans;-) hihi;-)
haha, syns jeg ser det! Fantastisk!Haha, kanskje det.søren at jeg ikke husker dato den ble tatt, ellers kunne man ført på fødselsdato også.
![]()
Do it!!!;-) Hoho.. Hadde vært herligHaha, kanskje det.søren at jeg ikke husker dato den ble tatt, ellers kunne man ført på fødselsdato også.
![]()
Synes det er så vanskelig å komme på ting..Vil ha flere små rare fakta!![]()
Jeg er, i en alder av straks 25, fortsatt veldig mørkredd.![]()
Jeg har spist rotte, skorpion, griseører og silkeorm. (bodde i Kina for noen år siden..)
Uææææ!Jeg har spist rotte, skorpion, griseører og silkeorm. (bodde i Kina for noen år siden..)
Det vil jeg også gjerne vite.. Ikke at jeg ville prøvd det selv, menUææææ!
Hvordan smakte dette, da?