Fun facts

nøttelitenitreet

Fjompenisse
Tilgangsansvarlig
VIP
August 2018
Sommerfuglene
Fortell en liten opplysning om dere som vi ikke vet :D

Av alle hårfarger det er mulig å ha er det kun grønt jeg ikke har hatt. :p

Seriøst?? Blått og rosa også??:-P

Jeg har tre tatoveringer;-) Mannen er ingen fan av tatovering, så han spurte 2åringen i dag om hun så at mamma hadde tegnet på foten sin. Ja, sa hun. Kunne ikke dy meg så jeg spurte om hun syntes den var fin.. Jaa, sa hun da.. Faren så brått litt snurt ut;-) hihi:-)

Bilde av dine, Cc?:-)

Blått og rosa også, ja. :p og lilla, oransje, gult.. ja, alle utenom grønt. :p

Jeg har også tre tatoveringer. Ei firfisle på magen (etter to svangerskap har den blitt overvektig - strekene er dobbelt så tjukke. :p), en tribalting på ryggen og en jeg ikke vet hva jeg skal kalle på armen. Tribal-sjøhest-drage-ting, kanskje?:p

Blått og rosa også, ja. :p og lilla, oransje, gult.. ja, alle utenom grønt. :p

Jeg har også tre tatoveringer. Ei firfisle på magen (etter to svangerskap har den blitt overvektig - strekene er dobbelt så tjukke. :p), en tribalting på ryggen og en jeg ikke vet hva jeg skal kalle på armen. Tribal-sjøhest-drage-ting, kanskje?:p
Som i hele håret eller bare en og annen stripe?:-P

Ikke alle som har tatovering av en overvektig firfirsle da;-) Da kan du skryte av at den er unik;-)

Jeg har to hjerter på puppen (skikkelig dypt stikki og noget dratt.. Vurderer å fjerne den eller ta noe over.. Den tok jeg da jeg var 14 hos en fyr i ei campingvogn:-P) Så har jeg en egendesignet med blomster i korsryggen og et ankelsmykke med anheng oppå fotbladet med et kors og blomster.. Veldig feminine tatoveringer der, altså;-)

Som i hele håret eller bare en og annen stripe?:-P

Ikke alle som har tatovering av en overvektig firfirsle da;-) Da kan du skryte av at den er unik;-)

Jeg har to hjerter på puppen (skikkelig dypt stikki og noget dratt.. Vurderer å fjerne den eller ta noe over.. Den tok jeg da jeg var 14 hos en fyr i ei campingvogn:-P) Så har jeg en egendesignet med blomster i korsryggen og et ankelsmykke med anheng oppå fotbladet med et kors og blomster.. Veldig feminine tatoveringer der, altså;-)
Hele! :D bytta farge ca hver uke på barne-og ungdomsskolen. :p

Jess, han er absolutt et unikum. Vurdere å gi ham navn. Frank kanskje? Frank firfisle. :p

Hele! :D bytta farge ca hver uke på barne-og ungdomsskolen. :p

Jess, han er absolutt et unikum. Vurdere å gi ham navn. Frank kanskje? Frank firfisle. :p
Fantastisk!;-) Kom meg aldri lengre enn til rødt, jeg;-)

Frank firfirsle høres ut som den tøffeste firfirsla i hele verden ;-)

Haha, heier på Frank firfisle altså :D

Jeg har stjernrtegn på den ene leggen, tribal på den andre, tro-håp-og kjærlighet på det ene skulderbladet og en rose med to hjerter og noen noter på det andre skulderbladet :)

Vil ha flere små rare fakta! :D

Jeg er, i en alder av straks 25, fortsatt veldig mørkredd. :p

Vil ha flere små rare fakta! :D

Jeg er, i en alder av straks 25, fortsatt veldig mørkredd. :p
Synes det er så vanskelig å komme på ting..:-P

Men apropos skrekk så takler jeg ikke at noen i nærheten av meg har kniv eller saks i hånda..

Hater å gå i stiger..

Og liker ikke å sitte på i bil.. Kun pappa jeg kan sitte på med uten å stresse..

Jeg er veldig husredd... Men heldigvis ikke der vi bor nå...

Da vi bodde i Oslo og jeg måtte være alene på natta sov jeg med en kjøkkenkniv under hodeputa :P ( da vi nettopp hadde flytta dit vel og merke. Der vi bodde før låste vi ikke døra engang, så var litt stort og skummelt å komme til Oslo!)...

Jeg har spist rotte, skorpion, griseører og silkeorm. (bodde i Kina for noen år siden..:-) )

Back
Topp