Fun facts om babyene våre

Cosacita

Forumet er livet
Augustbarna 2021
Så denne på generelt og syns den var så artig. ;) Fortell noe morsomt om babyen!

Det første lillegutt gjorde da han ble født var å tisse på meg. :P

En morgen våknet jeg med sugemerke på brystet. Han hadde tydeligvis sugd seg fast i løpet av natta, men bommet på brystvorta. :P

Fram til nå nylig var lillegutt indianer hver gang han bæsjet. Ble KNALL rød i ansiktet i mens han knirket/presselyder. Og når det kom så var det bombenedslag i bleia. Dei kolossale smella. Nå er han somregel ikke indianer eller sender atombomber lenger. Bare kinaputter når han fiser :-P

Fram til nå nylig var lillegutt indianer hver gang han bæsjet. Ble KNALL rød i ansiktet i mens han knirket/presselyder. Og når det kom så var det bombenedslag i bleia. Dei kolossale smella. Nå er han somregel ikke indianer eller sender atombomber lenger. Bare kinaputter når han fiser :-P

Hahaha, nå måtte jeg le! :D

Hvis lille er skikkelig i slaget så sparker han i takt med skrittene mine når jeg bærer han. Virker som han ikke synes jeg går fort nok. Og når han sitter i vippestolen prøver han å sette seg opp ved å strekke armer og ben rett ut, ser skikkelig rart ut.

Når jeg begynner å synge "Vise for gærne jinter" for snuppa, begynner hun å smile og blir helt rolig uansett hva hun driver med. Er nok favorittsangen hennes, har sunget den for henne helt siden hun var nyfødt.

Haha, min lillegutt er sånn ennå! :-)

Når jeg begynner å synge "Vise for gærne jinter" for snuppa, begynner hun å smile og blir helt rolig uansett hva hun driver med. Er nok favorittsangen hennes, har sunget den for henne helt siden hun var nyfødt.

Så koselig! :-)
Min har også sanger han kjenner igjen, og gliser uansett hvilket humør han egentlig var i når han hører dem.

Lillegull digger fotball på tv... blir enten heilt stille og stirrer eller super engasjert, "prater" og vifter med armer.

Her rister mini på hodet når vi sier nei nei. Om hun skriker, så rister hun selv på hodet og bare smiler, litt som om hu forstår at man ikke skal skrike;)

Lillebror har begynt å snakke så høyt! Nå har vi ligget på samme rom alle mann mens vi har leid en hytte, og kl 04 ligger han og prater: Ææææoooo. Hææææhh. Ååååmmm. :P I natt la jeg meg på sofaen med han i vognbagen på gulvet i frykt for at han kom til å vekke treåringen.

Back
Topp