Noelialita
Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Desemberskatter 2016
Maiblomstene 2020
Junilykke 2020 ♡
Julilykke 2023
Marsmagi 2025
Hei! Jeg går nå tredje året på videregående skole, og er gravid i tredje trimester. (34+4) Kjenner veldig på meg selv nå at det blir veldig mye til tider med masse innleveringer av både stiler og rapporter, fagsamtaler, prosjekter og prøver... I tillegg til dette så er det vanlig undervisning i fag med lekser osv.
Det er veldig liten tid til å slappe av da skoledagen er hver dag fra 8:05-15:05, og jeg svømmer nesten hver mandag, onsdag og fredag fra ca.18:30-20:30. Jeg prøver også å holde meg sosial med både sambo, familie og venner slik at jeg ikke blir ensom. Merker det veldig på motivasjonen at jeg sover mye dårlig, og at jeg er vond i kroppen. Finner ikke roen til å sette meg ned for å begynne å jobbe..
Jeg lurte litt på om det er noen som er i samme situasjon eller som har vært i samme situasjon som kan komme med gode råd, eller forklare litt hvordan de gjorde det/ gjør det
Jeg prøver å være positiv, og ligger for øyeblikket godt ann i de fleste fagene. Men jeg skulle gjerne hørt noen oppmuntrende ord for å få opp motivasjonen igjen til å klare å bestå 
Det er veldig liten tid til å slappe av da skoledagen er hver dag fra 8:05-15:05, og jeg svømmer nesten hver mandag, onsdag og fredag fra ca.18:30-20:30. Jeg prøver også å holde meg sosial med både sambo, familie og venner slik at jeg ikke blir ensom. Merker det veldig på motivasjonen at jeg sover mye dårlig, og at jeg er vond i kroppen. Finner ikke roen til å sette meg ned for å begynne å jobbe..
Jeg lurte litt på om det er noen som er i samme situasjon eller som har vært i samme situasjon som kan komme med gode råd, eller forklare litt hvordan de gjorde det/ gjør det