Fullt opp :-)

BlåBobler

Forumet er livet
I morra tidlig skal jeg til jordmor igjen, torsdag skal jeg til legen og på fredag skal jeg inn å ta de "etterlengtede" vevsprøvene..... [8|] Grugleder meg....... Eneste positive med sykehusbesøket er at jeg får en ny UL [:)] 

Men jeg gruer meg SYKT og fordi prøvene gjør så vondt [:(] [>:] Også er det vondt hele dagen etterpå........ Også begynner jeg å blø en del, og da går jeg nok å bekymrer meg i mange dager....... [8|] Men det skal bli godt å få svar på om operasjonen var vellykket. Det er jo 2,5 mnd siden jeg hadde inngrepet, og først etter DENNE prøva får jeg svar på om operasjonen var så vellykket som de trodde....... *krysser fingrer her*

Vil ikke inn igjen..... Selv om jeg gleder meg til å få baby, så behøver den ikke å komme RITKIG enda da....... [&:] [:)] 

Krysser fingerene for at alt går bra, og att dei fikk vekk alt[:)] håper du slipper å blø så masse-skjønner at du må bli veldig bekymret av det[:(]

Ja, skal krysse fingrene for deg.
Kan jeg spørre hva du ble operert for??

Håper uansett alt ordner seg[:)]

Åhh ja da har du noen travle dager foran deg....

Uff ja, håper virkelig alle prøvene viser seg å være fine!!! Men det er de nok! [:)] Men skjønner deg veldig veldig godt at du er nervøs...[&o] Uff ikke noe å spøke med iallefall....[:(]

Skal krysse alt jeg har av fingre og tær vennen min!!

Kjære bobler!
Skal sende deg gode tanker mens prøvene står på jeg! Er sikker på at prøvene dine er fine jeg, for nå har jammen boblemor og lille boblegutten hatt nok å stri med gjenom dette svangerskapet gitt [:)]

Jeg krysser fingrene sammen med resten av juni-snuppene  

ORIGINAL: Fjåsa

Ja, skal krysse fingrene for deg.
Kan jeg spørre hva du ble operert for??

Håper uansett alt ordner seg[:)]

Jeg har vært inne å fjernet en liten svulst på livmorhalsen, også var jeg inne en gang til fordi celleforandringene rundt svulsten spredte seg veldig. Så jeg måtte brenne vevet med laser, for at det skulle slutte å vokse. Etter fødselen skal jeg inn å fjerne mesteparten av livmorhalsen.
Men hvis det viser seg at operasjonen ikke var vellykket og cellene har fortsatt å spre seg, så må jeg fjerne store deler nå, og da vil nok ikke svangerskapet vare så mye lenger..... [&:] Men de venter det de KAN da..... Fikk tidlig beskjed om at ting kunne skje etter uke 28...... Men så sant jeg ikek må inn å fjerne noe mer mens jeg går gravid, så kan jeg gå helt til termin [:)] Livmorhalsen er såpass "slapp" etter å ha blitt fikla med så mye nå, så det skal vel mye til at jeg går 40-41 uker, tror jeg da....

Men jeg krysser fingrer og tær for at neste vevsprøve er bra [:D] 

Lykke til BlåBobler!!!!!

Krysser fingrene for deg![;)]

oi oi , det var kraftig kost....
Skal krysse fingrene ekstra for deg.
Håper virkelig alt går veldig bra og at du får gå gravid så lenge som mulig...

Sender mange varme tanker og mange ønsker fore at du skal bli bra[:)]

Kan ikke si noe annet enn lykke til!!  Krysser fingrene for deg. KLEM

ORIGINAL: lilla79

Krysser alt jeg kan for deg og lillemor i magen[;)]Lykke til

Takk alle sammen!!  [:D]

Ps! Lilla79 "LilleMANN" i magen [:D] 

Back
Topp