Fullt hos jordmor...

Trolltil2

2016 <3
JuniJubel2021
Skulle bestille time hos jordmor tenkte jeg.. Men der er det så fullt at det er venteliste frem til utpå høsten..
Noen her som har gått bare til lege? Og vært fornøyd med det?

Med de to første gikk jeg kun til lege, syns det var helt greit :)

Her var det legen som ordnet tid hos jordmor. Det er egen jordmor på legekontoret, sikkert for å avlaste legene med litt!
Men vet at det er vanskelig å få plass hos jordmor på helsestasjon og sånn!

Skal til første jordmor time på torsdag! Da er jeg 9 uker!

Jeg har egentlig en ganske dyktig lege, men når det kom til graviditet virka han litt usikker. Han foretrakk nok også at jeg gikk til jordmor.. Jeg var 12 uker da jeg hadde min førstegangsundersøkelse med han sist, og spurte om vi kunne få høre hjertelyd som så mange hadde nevnt. Han sa det var for tidlig! Derfor går jeg til jordmor først denne gangen, så tar vi det derfra :)

Jeg har egentlig en ganske dyktig lege, men når det kom til graviditet virka han litt usikker. Han foretrakk nok også at jeg gikk til jordmor.. Jeg var 12 uker da jeg hadde min førstegangsundersøkelse med han sist, og spurte om vi kunne få høre hjertelyd som så mange hadde nevnt. Han sa det var for tidlig! Derfor går jeg til jordmor først denne gangen, så tar vi det derfra :)

Ja ok.. Får ringe ned å høre etter legen har hatt ferie da :) da skal jeg være langt nok hvertfall!

Jeg gikk annenhver til lege og jordmor forrige gang (var ikke så fan av legen min). Denne gangen har jeg ny lege (byttet til ei som hadde gode anbefalinger innenfor svangerskap på legelisten.no), og er veldig fornøyd så vurderer å gå til henne hele svangerskapet:-) Fant forresten hjertelyd i dag hos legen, hun advarte om at det ikke var sikkert vi kunne høre noe, men prøvde siden jeg ville;-) Jeg er 11+1

Back
Topp