Fullstendig umulig

Apeloffen

Forumet er livet
Elias er blitt fullstendig umulig å ha med å gjøre, og jeg blir steike tokig snart. Alt er bare nei nei nei.. Nekter å bade,nekter å sitte i kjøkkenstolen sin,nekter å spise mat,nekter å skifte bleie, nekter å sove på dagtid osv osv osv. Går bare rundt å er potte sur og hylgriner. Jeg blir så sliten.. Har bare lyst å stikke av rett og slett...  Er ingenting som nytter..Han hører ikke på oss i det hele tatt. Slår i alt, bare på trass.. Også oppi alt, så går han rundt å roper "mamma" hele tiden. Var i dusjen i formiddag.. da stod han hele tiden utenfor døra og gråt og ropte på meg... Slitsomt jaaa... I dusjen er det godt å ha fred og ro...
Vet ikke hva jeg skal gjøre, for jeg tilter snart....

[&o]

1,5 år for noen dager siden...

ORIGINAL: betty

hehe han er mitt i den koselige alderen,Amr er også slik,så jeg vet åssen du har det.
Ikke noe kjekt,men vi får håpe det går over fort.

Trodde liksom ikke den alderen kom helt ennå... Menmen...

uff høres ut som trass alderen[:o] 
får trøste deg med at det blir bedre etterhvert[;)]

ORIGINAL: ~*Tammis*~

ikke gi opp, det er bare en liten periode. og ikke gi etter heller

Nei men hva i alle dager skal jeg gjøre? Han kan jo ikke stå i stolen å spise(eller dreffse maten veggimella). Ikke kan jeg tvinge han å sitte i badekaret heller.. osv osv..  Greit, han kan få stå i senga å bælje til tider,men det finnes jo grenser for det også...  I dag har han sovet en liten time i formiddag..til ca kl 11.. Vanligvis har han jo to blunder, på hvartfall 4-5 timer tilsammen.. men det nytter jo ikke å legge han.....

Og..hvor liten pleier denne perioden å være? Har holdt på ei stund, men det har toppet seg de siste par dagene...

Back
Topp