Fullstendig stopp!

Ho Mor

Forumet er livet
Dette skjer hver gang jeg er gravid. Da stopper magen opp. Jeg har ikke vært skikkelig på do på tre døgn nå. Har skikkelig treg mage og såååå aua i magen nå Tok to stk dulcolax før jeg gikk på jobb i ettermiddag i håp om at det løsner til i morgen tidlig. Det verste med det er at det kommer til å ende med hemorider om jeg ikke får orden på det. Og jeg er bare 6 uker.. Er det flere som får treg mage? Jeg spiser riktig, beveger meg MYE og drikker kun vann.. Kjipe greier..

Er ikke helt stopp her, men gud så treg en mage!!! Drikker masse vann og beveger meg en del jeg også.. Kastet i meg en hel Ifaeske igår iom at det sto lekserende effekt ved stort inntak satses jeg på at magen skulle bli bedre, men neeeei da.. 
Får vel bare vente til det går over.. 

Kjenner til det.. Har heldigvis ikke stoppa heelt opp, men hadde kjempeproblemer med det i forrige sv.skap å, så tenker det skjer denne gangen å..
Husker jeg fikk tips fra jordmor sist at jeg skulle prøve å få i meg 1-2 yoghurt om dagen, eller et glass med biola, for det kunne hjelpe..
Er jo verdt et forsøk :)

Jeg spiser yoghurt hver dag. Drakk biola i går men glemte i dag. Husker jm anbefalte det sist ja. Når jeg bar kommer meg i gjenge igjen skal jeg bli flinkere å drikke biola hver dag:-)

her er det enten eller, full stopp, eller foss;) hahahahahaha

Mye treg mage her og, ja.....ikke noe gøy. Må huske å kjøpe biola i morgen, se om det får fart på sakene.

Back
Topp