Fullmånen

Majk1

Elsker forumet
Ettersom de står fullmåne på kalendern på dato'n i mårra:
E de i natt de e større sjans for at ting ska skje eller bli de i mårra-natt???
Lure litt [8|]

Det står at det skal ha virkning fra 3 dager før til 3 dager etter full måne...neste full måne er 26.sept...

Okei. Får sett inn ekstra gire å gjør en innsats i ettermiddag/kveill da. Bare så synd sambo ikke kjæm heim før rundt 12.... Da ska æ hopp på'n. *muwhahaha* [:D]

ja du må gi en lyd om det funker da[:D]jeg hørte oxo at du kan få kjøpt kapsler med progesteron som finnes i spermen som sku ha samme virkning som sex.....[:'(]

hehe :)

Jeg er klar for en fullmåne baby :) Nå har jeg styra masse i dag... for å holde kroppen i gang. Får håpe sex hjelper... da er det bare å gi kjæresten bursdags sex i kveld... så kanskje vi får gave i morgen også... HÅPE!!!

lykke til,håper det blir din tur nå da[:D]
ORIGINAL: Celene

hehe :)

Jeg er klar for en fullmåne baby :) Nå har jeg styra masse i dag... for å holde kroppen i gang. Får håpe sex hjelper... da er det bare å gi kjæresten bursdags sex i kveld... så kanskje vi får gave i morgen også... HÅPE!!!

Får håp sambo har lyst å da så æ slipp å voldta'n. HAHAHA [:D] Men trur han e like interessert som mæ i å få ut lillegutt no - så går vel greit...

Hmm sex i kveld... Tenkte ikke å føde i kveld.... Tor vi må spare sexen til i morra. Mandag og tirsdag er det vanskelig med barnevakt.... Passer i morra kveld for da skal ikke svigermor på jobben på onsdag... Ja det passer bedre.

Ønsker alle en god kveld med masse herlig starte fødsel sex!!!!

wow er det sant???

Jeg trodde faktisk det bare var tull.. men like villig til å prøve :))

Fullmåne og kos i kveld... om ikke dette hjelper... tror jeg han blir der uansett ytre påvirkninger... bare sykehuset kan få han ut da :)))

jeg fødte min første da det var fullmåne og sist var jeg ikke langt unna fullmåne....men om jeg tror på det ....vet ikke jeg.....[:D]men vet at føden merker at den skjer noe når det er fullmåne med gravide ja..så kanskje det er noe i det....[:D]

Blir spennende å se hvem av dere som har blitt mødre under fullmånen da [:D]
Jeg tror jeg venter noen dager til jeg, litt sær på det. Ønsker meg familierom, så
da er det bare en fordel om det er færre som føder samtidig som meg [:D] Hehe

det er vannet som blir påvirket av fullmåne, og vi består jo av 70% vann + baby ligger i vann, så det er vel naturlig at vi kan bli påvirket![:D] *spennende i natt*

Men er det ikke egentlig i morgen natt den er på sitt fulleste.. og vann effekten kan være fra 3 dager før til 3 dager etter???

Back
Topp