Fullmånen

Jeg hadde litt slimaktige greier i truseinnlegget med liiiiiiiiiitt blod i.. kan det bety noe?

Her funket den ikke i det heletatt :( har vært stille på hele avdelingen her syntes jeg

Slim med blod er uansett et tegn på modning ;) så noe betyr det jo..

Selv hatt masse sammentrekninger/ ubehag i natt... Trodde noe NÅ måtte være i gang, men våknet nå plutselig.. Har med andre ord sovnet fra ubehaget så da var det jo ikke no' - litt nedtur ;)

Jeg hadde litt slimaktige greier i truseinnlegget med liiiiiiiiiitt blod i.. kan det bety noe?
Det hadde jeg den dagen jeg fikk eldste jenta:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Her begynte jeg nesten å lure i natt... Magen var kjempestram og ubehagelig hver gang jeg våkna, og mensmurringer nederst i magen. Nå er den fortsatt helt stram, men ikke noe vondt..

Her var også magen stram og ubehagelig i hele går kveld og når jeg våknet i natt, men ingen tegn på at det skal utvikle seg til noe mer :( Føles litt rart å sitte å håpe og vente på smerter :p

Åjjj her skjer det jo ting med noen :D masse lykke til. Må holde oss oppdatert. :) her har det vært en natt med masse søvn. Så ingen ting på gang her.

Ikke noen virkning her heller. Men det er helt greit. Vil ikke att noe skal sette igang før etter mandag i hvertfall.
Da får jeg svar på om jeg i det hele tatt har plass til en evt setefødsel. Og skal måle vekst på lillefrøer og samtale om ks eller setefødsel.

Slim med blod er uansett et tegn på modning ;) så noe betyr det jo..

Selv hatt masse sammentrekninger/ ubehag i natt... Trodde noe NÅ måtte være i gang, men våknet nå plutselig.. Har med andre ord sovnet fra ubehaget så da var det jo ikke no' - litt nedtur ;)
Jeg også hadde utrolig stram mage, og 3 skikkelige ubehagelige kynnere - FØR jeg sovnet :p

Dette kan bli noen lange uker med tull fra kroppen ;)

Back
Topp