Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håpe håpe..! Akepunktur og stripping på meg også i morgen.. Så får vi håpe fullmånen gjør susen
Fikk tilbudet fra jordmoren jeg var hos på første overtidskontroll på sykehuset på fredagen. Var da 41+3. Ble stripping da også, men det var ingen der da som kunne sette akepunktur. Var innom føden for stripping, olje og klyster i går (mandag), og skal tilbake i dag igjen.. Virker som de, sånn som meg, helst vil at ting skal starte så naturlig som mulig.. I allefall prøve, før det eventuelt blir igangsetting.Hvem som har arrangert det for deg? Føler jeg får null hjelp.
Når blir du eventuelt satt igang?Dårlig med det, her ble det en rolig kveld uten noe tegn til fødsel, bare mye sparking <3
Lykke til på søndagen
Når blir du eventuelt satt igang?
Håper det starter av seg selv hos deg og før den tid! Masse lykke til uansett :-* Vi får holde hverandre oppdaterte! Jeg holder meg hvertfall i mai-gruppaLegen snakket om at det ville bli sett mer på etter den 9, men har ikke no dato på det enda skal til time igjen på fredagen bare for en sjekk
Håper det starter av seg selv hos deg og før den tid! Masse lykke til uansett :-* Vi får holde hverandre oppdaterte! Jeg holder meg hvertfall i mai-gruppa