Fullmåne

Åh, det blir spennende å følge med på om det plutselig blir babyboom pga fullmånen! :) Masse lykke til, til dere som har termin i disse dager :)

Eneste jeg merket med fullmånen er at jeg ikke fikk sove i natt... null tegn på baby [emoji51][emoji85]Filleren også [emoji85]

Trodde det var noe når jeg våknet i dag morrest, hadde skikkelige tak nederst i magen..... men det stoppet selvfølgeligvis opp :wtf:

Nei dette var dårlige greier [emoji23] Har en gammel bestefar som mener at om jeg er lik kua, så er det 3 dager etter hu kommer [emoji23][emoji23]

Starter å lure på om det er innbilt svangerskap jeg har [emoji23] Lei.no

Ingen trekning mot månen her heller [emoji24]

Med storebror så fødte jeg under fullmåne. Har egentlig alltid følt meg knyttet til fullmånen på et vis, og følte det var så fint med månelyset som skinte inn på oss mens jeg fikk han på brystet.

Blir spennende om det skjer sånn igjen denne gang.

Med storebror så fødte jeg under fullmåne. Har egentlig alltid følt meg knyttet til fullmånen på et vis, og følte det var så fint med månelyset som skinte inn på oss mens jeg fikk han på brystet.

Blir spennende om det skjer sånn igjen denne gang.

Jeg fødte storesøster ved fullmåne! Føden ligger rett med psykiatrien her så hørte "varulv-hyl" ila natta [emoji23][emoji23].

Jeg føler meg også litt knyttet til fullmånen.. Sover alltid sinnsykt dårlig, og ikke noe bedre denne gangen med murringer og kynnere [emoji31].

Har en fullmåne til før termin, kanskje det skjer noe da! Og kanskje varulven er der enda [emoji23][emoji23].

Nå skal jeg ikke si vi mennesker er som sauer [emoji23] men når jeg jobba i sauefjøs som ung merket man uten tvil at det var noe med sol og måne altså.
Plutselig fikk ingen lammene sine i dagene mot fullmånen, selvom de hadde termin. Så på fullmåne dagen eller dagen etterpå fikk «alle» [emoji50]samla seg opp [emoji57]

Back
Topp