Fullmåne

Er det fler som føder ved fullmåne?[emoji23]spennende!!

Det er gjerne litt tendenser til at flere har vannavgang rundt fullmåne hvertfall[emoji4]
Da jeg jobbet på føden merket vi et år av på fødselstavla vår når det var fullmåne, og det var ofte litt flere babyer på dagene med fullmåne og dagen etter[emoji4]

Det er gjerne litt tendenser til at flere har vannavgang rundt fullmåne hvertfall[emoji4]
Da jeg jobbet på føden merket vi et år av på fødselstavla vår når det var fullmåne, og det var ofte litt flere babyer på dagene med fullmåne og dagen etter[emoji4]
Okey, spennende.. Får satse på "fullmåne baby" [emoji2]

Gøy! Skal settes igang neste uke, men ser gjerne at det skjer av seg selv før det! Ingen andre planer til helgen, så helt OK med fødsel for min del [emoji23][emoji1303]

Min første ble født midt mellom to fullmåner, andremann kom fire dager før fullmåne. Satser på at jeg styrer klar av denne også! :D

Håper ikke det blir noe babyboom når jeg skal føde hvertfall! Ønsker meg plass på fødeloft og barselhotellet, men det går ikke om mange føder samtidig :D

Håper ikke det blir noe babyboom når jeg skal føde hvertfall! Ønsker meg plass på fødeloft og barselhotellet, men det går ikke om mange føder samtidig :D

Åååh, ja den ser jeg [emoji27] Vi får krysse fingrene for deg [emoji6]

Fikk en fullmånebaby sist :P
Kanskje det skjer igjen? :P men da blir det nok neste fullmåne

En av mine kom på fullmåne og en av dem kom på nullmåne. Har ikke termin før 22. så det er vell litt mye å håpe på fullmåne baby nå

Tenkte akkurat det samme [emoji23] fødsel 2. Mars: ja takk, men mange fødene: eeeh, nej. Jeg krysser fingra for å slippe å dele riene mine med andre fødene [emoji14]

Back
Topp