• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold mars 18. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Fullmåne

Hehe kjenner igjen følelsen. Er 39+3 idag og føler meg ferdig med å gå gravid for denne gangen :p. Men er det ikke idag det er fullmåne? :D

Hehe. Jeg tror og det er i dag:) jeg kan gjerne vente på tur og la en del andre føde først:D 37+4 i dag. Håper de som ønsker føder snart:D

Jeg er klar som et egg;)

Har litt for lenge igjen, kan ta fullmånebarn i juli jeg ;)

Skal vi ule til månen?
Når bebi er kommet ut så VARnHULEBOER,
men ikke nå lengre. :blob10

Når er neste fullmåne :)?
Litt tidlig idag for meg men er med på neste om det er i juli engsng hehe

Selv om plagene er grusomme og jeg er utrolig ivrig etter å få hilse på lillebror så har han det nok godt inni der en liten stund til:-). 36+1 idag så får prøve på fullmåne i juli heller:-). Med mindre den kommer etter termin for min del, da foretrekker jeg heller før termin evt senest termin:-)

Jeg er også veeeeldig klar! Føler meg så ferdig med å gå gravid.. men er bare 36+3 så jeg får vell vente litt til :(

Oi.er det idag det er fullmåne ja.derfor jeg føler meg så "rar" i kroppen:confused: lykke til alle sammen, håper det blir fødsler for de som er klare idag❤

Hell yeah :) 38+3. Klar som et egg. Trodde det var noe på gang i natt. Hadde tak i magen som kom og gikk, men ga seg etter at jeg gikk på do.. *skuffa*

Vil helst ha dusj på badet når jeg kommer hjem etter fødsel. Vi fuger flisene i dag og så må det tørke en uke. Så tror jeg foretrekker om han kommer omtrent på termindatoen 3. juli :)

Blir nok ikke noe baby på meg idag, men i morgen derimot:D endelig. Tror ikke jeg får sovet i natt:p

Back
Topp