Fullmåne

Cachee

November 2014 <3
Tilgangsansvarlig
VIP
Novemberskattene 2014 <3
I morgen er det fullmåne! Noen som har troa på fødsel?

To dager over ultermin og menstermin i morgen. Masse vonde masrier etter gårsdagens stripping, så håper veldig på fullmånepåvirkning selv om jeg egentlig ikke tror på slikt ;p

Oooh håper det har noe å si! To dager før termin i morgen. Det er lov å skje noe da! Lykke til til deg!!

Får krysse fingrene for dere som har termin nå ca eller er på overtid....

Sover ofte dårlig ved fullmåne... Tror egentlig ikke på sånn men har flere ganger i ettertid funnet ut det har vært fullmåne når jeg har sovet dårlig....

Jeg har hele tiden tippet at han kommer 6., så kan jo hende :P Har hatt litt kynnere, og magen har sunket en del i går og i dag, men tør nesten ikke håpe...

Så er spm om det er i natt det er fullmåne eller neste natt?? Blei plutselig litt i tvil åssen det regnes??

Satser på det er idag/ikveld/inatt som gjelder som fullmåne! ;)

Det sies jo at det skjer 2 dager før eller 2 dager etter fullmåne. Jeg er på dag 3 over termin og kjenner jeg virkelig er klar for å føde nå.. Men ingen tegn :( Så kanskje det er 8. som gjelder?

Det sies jo at det skjer 2 dager før eller 2 dager etter fullmåne. Jeg er på dag 3 over termin og kjenner jeg virkelig er klar for å føde nå.. Men ingen tegn :( Så kanskje det er 8. som gjelder?

Hm.. Da må det bli den 8. da... Jeg skal dra inn på ekstra sjekk og forhåpentligvis strippes mer den dagen, så jeg har en følelse på at han kommer da eller dagen etter ;p

Håper det.. termindatoen min. Førstemann kom da, så er ikke heeelt umulig. Andremann to dager over. Aner ikke åssen månen var da men :P

Tror egentlig ikke på slikt, men er lov å håpe :p
Er 6 dager igjen til termin, men kjenner nada av murringer osv. så tror nok jeg kommer til å gå LANGT over termin :(

Her er det 8 dager igjen til termin her, og regner egentlig med å gå over termin. Men håper jo i det lengste på at fullmånen skal ha en innvirkning allikevel da ;) Hatt masse murringer og vonde kynnere i dag, men vet at jeg hadde det med de to andre i lang tid før fødsel også..:P

Vært våken med rier i hele natt, men ingen baby her heller. Himla kjedelig..

Back
Topp