Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Sist sommer tulla jeg med at jeg kom til å føde når det var fullmåne, det var en stund til termin men viste på en måte jeg kom til å føde før, 23 juni tror jeg det var fullmåne da. Slimproppen gikk den kvelden keg lo for meg selv på do å tenkte er det virkelig mulig? Hehe men fødte 27 men gikk fra søndag til torsdag m smerter å våken netter så for meg var det litt gøy tenker det samme nå i kveld, spennende å passer egentlig bra om han kommer inatt svigermor har fri så hun er hjemme å kan ta minsten å alt er klart her
Jeg har barnevakt i dag, så må er jeg klar. Har tatt meg et bad, så håper det setter fart på sakene. Senge, vogn og bilstol er ikke klar, kanskje klompen ikke vil komme før alt er klart? Babynesten har jeg heller ikke begynt på, fødebaggen er ikke pakket, men skal alltid klare å hive sammen noen klær i farta om jeg må
Har jo god tid mens riene står på, satser på det.
Ble fødsel på meg selv om det ikke var fullmåne! Nå ligger jeg her med sprengte pupper og lurer på om jeg skal vekke vesla, så jeg får letta litt på trykket