Fullmåne

Gizom

Gift med forumet
Juli13-jentene
VIP
Vi diskuterte i en annen tråd effekten av fullmåne så da fikk jeg inn på www.kalender.no og så tilbake på mine tidligere fødsler- om de hadde noe med fullmånen å gjøre. Det viser seg så at jeg har født dagen før og etter halv måne på vei ned! Så da blir det ikke St. Hans barn på meg ;) He He

Finurligheter man kan bry seg med som gravid hva?!?

Hihi, litt av hvert å gruble over ja ;-) Nærmeste fullmåne til min termin (3.7.) er 8.7. så jeg... Såååå, spennende spennende ;-)

Sniker litt fra august 12. Jeg skulle ha planlagt ks 6 august i fjor. Fullmånen natt til 3 august ville det annerledes ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Sniker litt fra august 12. Jeg skulle ha planlagt ks 6 august i fjor. Fullmånen natt til 3 august ville det annerledes ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
;)

Da bare måtte jeg sjekke mine tidligere fødsler. :)

Eldste ble født 22.06.2001, dagen etter fullmåne (tror ikke det har så mye å si da hun ble tvunget til verden med div hjelpemidler over termin) :p

Minste snuppa ble født 19.10.2002 helt på egenhånd i rakettfart 6 dager før termin og to dager før ingen måne i det hele tatt.

Så om neste mann her nå skal følge sin søster som kom av seg selv, så kommer han enten to uker før eller to uker etter termin :p

Artig, måtte inn og sjekke jeg også :) første ble født dagen før fullmåne og nummer to på halvmåne :)

Ja. Jeg kikket i går jeg også. Mine er født 1 dag etter fullmåne og 2 dager etter fullmåne. Morsomt!! Blir spennende å se om 23.06.13 har innvirkning på min termin 05.07.13

Ja. Jeg kikket i går jeg også. Mine er født 1 dag etter fullmåne og 2 dager etter fullmåne. Morsomt!! Blir spennende å se om 23.06.13 har innvirkning på min termin 05.07.13
Jøss! Spennende å se;)

Mine to første kom ikke i nærheten av fullmåne, så for meg har det tydeligvis ikke hatt noen innvirkning.

Mi er født på nymåne 26.mars 09 ser jeg. Blir spennende og se om lillesøster vil gjøre det samme, 8.juli. Termin er 11. Juli ;)

Jenten min er født 30.03.2010 på fullmåne men jeg ble satt i gang 29.03 så det har vel ikke så mye å si da :D

Back
Topp