Fullmåne

Latterfrosken

Forumet er livet
Er det i morgen eller? Har hørt at når det er fullmåne kan mange ting skje...kanskje fødsel eller noe? Det hadde passet fint..så kunne vi sittet på julaften med et lite nuk i armene....[;)]

Her er det ei kommende bestemor som er 95% sikker på at det kommer en liten pode til verden i morgen! [8D]
veeeelllll sier nå jeg....

Blir jo spennede å se om du før da [;)]

Har liten tro på det jeg da. Kjenner ingenting som tyder på at noe skal skje i den nærmeste fremtid!
Med min "flaks" blir jeg vel liggende og skreve julaften! [8D] (vil ikke kalle det uflaks å føde et barn...)

Håper du går over tiden og kommer deg i januar. [;)]

Håper jeg og! [:)]
Men jeg er kraftig nedstemt!
En kommende fadder truet med Forbrukerombudet hvis ikke Lucas kommer til "avtalt" tid! [8D]

ORIGINAL: bast

ORIGINAL: Hilde-Anita

Med min "flaks" blir jeg vel liggende og skreve julaften! [8D] (vil ikke kalle det uflaks å føde et barn...)

Ja du blir vel rene den nye jomfru Maria du tenker jeg[8D][:D]..........

Jomfru?!?
Vel, nå skal vi ikke...................................

ORIGINAL: Hilde-Anita

Håper jeg og! [:)]
Men jeg er kraftig nedstemt!
En kommende fadder truet med Forbrukerombudet hvis ikke Lucas kommer til "avtalt" tid! [8D]

Når er den avtalte tiden da??? [:D]

Terminen, 28.
Men hadde det vært opp til han så hadde Lucas vært ute for en mnd siden! [8D]
Skikkelig ivrig fadder! [:D]

ORIGINAL: bast

Ja det var sånn det var....du hadde hatt vill og uhemmet knullings....så da blir du vel Jomfru marias motvekt da..........vet ikke hva det kalles men[8|]
Hihihihi[:)]

[:D]
Hvordan var det du hadde laget ditt barn da? [8|]

Skal si skal si. [:D] Så er det en mann??? [8D]

En kompis av sambo!
Det er litt morsomt med han egentlig, for jeg kjenner han egentlig ikke og han haaar så lyst til å kjenne på magen, men tør ikke spørre! Han er skikkelig fasinert! [:D]

En som har veldig lyst å bli pappa selv dette eller??? [:D]
Virker jo søte da [;)]

Tror nok han er blitt mer ivrig på tanken nå som han skal være fadder.
Han var tilstede da jeg og sambo forlovet oss, og han ble meget tankefull etterpå. Tror han er klar for å ta det neste steget med dama si... [:D]

Hehe stor sjans for at noe skjer da [:)][:)]

Det hadde jeg ikke hørt noe om før....lykke til!!

Får ha litt sex i kveld da, så kanskje det setter i gang noe i natt!.....hehe

Back
Topp