Fullmåne og fødsel

Vi ska på hotell lör- sön och fira min mammas 50 årsdag, så kanske får hon världens bästa present på söndag, vem vet ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Det seies jo 2 dager før og 2 dager etter fullmåne :)
Men om eg trur på det..... Tja.... Kanskje...
Så lenge det e modent og klart så har det kanskje ei innvirkning....!?!

Sent from my iPhone using BV Forum

Sjekket flere dager før og etter på tavlen :) Og hvordan skal en fullmåne påvirke en fødsel? :)

Tror nok det bare er en myte :) http://mammanett.no/fodsel/fullmane

Sjekket flere dager før og etter på tavlen :) Og hvordan skal en fullmåne påvirke en fødsel? :)

Tror nok det bare er en myte :) http://mammanett.no/fodsel/fullmane

Kem som veit?
Månen/fullmånen påvirker jo mye rart i denne verden.....

Eg veit ikkje....
Kunne jo være lite som hadde termin rundt fullmånen på den tavla???!

Har ikkje peiling eg.....

Har to venninner som var noen dager på overtid og begge fikk rundt fullmånen i september.....

Kem som veit?
Månen/fullmånen påvirker jo mye rart i denne verden.....

Eg veit ikkje....
Kunne jo være lite som hadde termin rundt fullmånen på den tavla???!

Har ikkje peiling eg.....

Har to venninner som var noen dager på overtid og begge fikk rundt fullmånen i september.....

Som sagt, det er jo forskjellig hva man tror på :) Jeg tror ikke på at den kan påvirke noe på den måten, tror det kan forekomme tilfeldigheter at man føder da, men igjen, det er meg :) Den tavlen var for hele året (jeg fødte selv i midten av november sist, så var jo nesten vist for hele året).

Som sagt, det er jo forskjellig hva man tror på :) Jeg tror ikke på at den kan påvirke noe på den måten, tror det kan forekomme tilfeldigheter at man føder da, men igjen, det er meg :) Den tavlen var for hele året (jeg fødte selv i midten av november sist, så var jo nesten vist for hele året).

Ja som eg skreiv......
Om eg trur på det.... Tja kanskje....

Masse myta rundt svangerskap og fødsel.... ;)

Morsomt. Vet at månen har mye å si for livet på jorden, spesielt når man planter f.eks. grønnsaker. Alt som skal vokse under jorden er best å så når månen blir mindre, og planter som vokser over jorden når månen veks. Har hørt om at håret vokser fortere ut igjen når håret klippes når månen veks... ? Tja, har aldri lagt merke til det. Kanskje en idé for prøvere, å forplante seg når månen veks??? Skal tenke på det neste gang kanskje?

Så vi får da se om det blir babyboom den 18.oktober ;):)

Fra mobil enhet

Sniker fra juni. Jeg fødte 2 dager etter fullmåne, og var super aktiv dagene før fødselen, så jeg tror det har noe og si :)

Tror ikke på noe sånt jeg. Skal til overtidskontroll den 18 så kansje det blir baby i den helgen.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Back
Topp