Fullmåne og fødsel

_Lykkeliten_

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Junilykke2018
❤ Juliskattene 2018 ❤
Tror dere på at det er en sammenheng mellom fødsel og fullmåne? :-)

Kalenderen viser at neste fullmåne er 19. september og deretter 18. oktober.. Kanskje vi får en liten babyboom rundt de dagene her på forumet? ;-)

Tror dere på at det er en sammenheng mellom fødsel og fullmåne? :-)

Kalenderen viser at neste fullmåne er 19. september og deretter 18. oktober.. Kanskje vi får en liten babyboom rundt de dagene her på forumet? ;-)
Jeg aner ikke, men hadde vært artig ;) Jeg har temin den 17 :)

Sent from my HTC Desire HD A9191 using BV Forum mobile app

Ikke snakk om at mini skal komme 19 september, så jeg håper det ikke stemmer :p

Sålenge hun kommer i oktober fullmånen, og ikke september er jeg fornøyd :D

Husker det var mye snakk om dette på terminforumet da jeg fikk første, men det ble aldri noen fullmåne-babyboom såvidt jeg husker. Men skal jeg velge en av datoene tar jeg gjerne den i september, er 36+6 den 19. september ;)

De sier at det er alltid mer travelt på fødeavdelingene rundt omkring rundt fullmåne, så det er vel litt flere som føder da. Men det betyr jo ikke at alle popper rundt den tiden :) Noen synes kanskje dette er teit sammenligning, men: jeg jobbet med avlspurker på en storgård før, og hadde ansvaret for fødeavdelingene. Altså min heltidsjobb gikk ut på å være grise-jordmor... Vi sjekket alltid når det var fullmåne og til og med når det var flo, for da var det alltid flest grisinger... :)

Da satser jeg på september :D Lei!
Er flere jeg har snakket med som tror han kommer rundt den 18 okt. pga fullmånen ;) Litt vittig.
Har termin 23. oktober så håper jeg slipper å gå over hvertfall :)

Jeg satser på fullmånen i september - da er jeg 38+2 :-D

Sendt fra mobilen.

Da håper jeg på september, da er jeg 37+4 ;) ellers blir det ti dager over (som nok er mer sannsynlig :P)

Da satser jeg på 18. oktober siden jeg har termin 23. oktober ;) Hadde vært perfekt egentlig hehehe

har termin den 21. oktober :-) såå jeg vil gjerne at det skal skje noe rundt da, ja ;) :happy119 :love017

Da eeder fullmåne igjen på lørdag! Spent. Har termin mandagen etter :O

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg skulle gjerne trodd på dette siden jeg har termin dagen før, men jeg gjør ikke det. Husker sist vi var på føden og så på "fødetavlen", en slags kalender for hele året der det viser antall gutter og jenter født hver dag på den avdelingen. Fullmånene var også markert i kalenderen, og verken før, under eller rett etter fullmånen ga utslag på antall fødte barn per dag. Var veldig gjevne antall fødsler spredt utover uten påvirkning av fullmånen :)

Håper eg føder på lørdag da. Er 39+4 da , og synes det hadde vært perfekt ;-)

Det seies jo 2 dager før og 2 dager etter fullmåne :)
Men om eg trur på det..... Tja.... Kanskje...
Så lenge det e modent og klart så har det kanskje ei innvirkning....!?!

Sent from my iPhone using BV Forum

har noen i familien som er bombesikker på at mini kommer på lørdag pga fullmånen, håper for alt i verden jeg heller kan sitte å se på fullmånen med ungen ute av magen.. lørdag er lenge til :p

Jeg er 39+6 på lørdag så håper virkelig det skjer noe i helga da, gjerne før også.. er så lei av å ha så vondt nå så vil bare bli ferdig!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp