Fullmåne i natt!!!!!

MittAndre <3

Elsker forumet
Ja, nå er jeg så klar for fødsel at jeg velger og tro på de aller fleste myter, haha
I natt er det fullmåne og ett eller annet ekstra spesielt som skjer ifølge den noe ivrige Knut Jørgen Røed Ødegaard...
Andre enn meg som stemmer for fødsel i natt??!?

åja!!! jeg håper fullmånen gjør sitt!!

såååå klar nå!

Jeg har ikke termin før 23.mai, men har holdt på med flytting hele uka og synes kroppen har forandret seg. Mer trykk nedover og murringer, så jeg er også en som krysser fingrene for at fullmånen setter igang noe idag :-) Tror ikke d skjer, men lov å håpe ;-)

Juppa, hadde termin i går så satser hardt på fullmånehjelp ;) Svigermor er ihvertfall heeelt sikker at den gjør susen. Og det spesielle er at månen er ekstra nær jorda, det må jo gjøre at det er enda sterkere effekt, eller hur?

jeg har termin til fredagen....men kan godt skje noe i kveld;)

jeg er 3 dager på overtid så jeg stemme for fødsel i natt:-)

Bra jenter!!! Da er vi enige!!! Hvis vi alle tenker HARDT på fullmånen ikveld så må det vel bli fødsler utav det!
Lykke til alle sammen!!!

MittAndre <3 skrev:
Bra jenter!!! Da er vi enige!!! Hvis vi alle tenker HARDT på fullmånen ikveld så må det vel bli fødsler utav det!
Lykke til alle sammen!!!

JA!! Jeg stemmer også på fullmånefødsel i natt

Er fortsatt 13 dager til termin, men snuppa har lagt seg godt til rette og merker magen har sunket veldig nå, så nå kan hun bare få komme!!

Har termin idag (5.5) og kroppen er i rar modus idag.. Håper det er noe på gang :)

Nei denne fullmånen var det ikke mye hjelp å få av:) Ikke engang en murring ville han hjelpe meg med....:)

ikke her heller... våknet veldig skuffet opp i morres :P

Hadde stooort håp i natt jeg også. Nei, jenter, vi får fortsette å tvinne tomler og vente.. Lykke til! Ikke lenge igjen uansett, så vi får være optimistiske. Men må innrømme at man begynner å bli lei nå. Jeg har termin i dag.

Det verste er at kroppen oppfører seg helt anderledes inatt, men skjer ikke noe, så den fullmånen gjorde jammen lite :/

Fullmåne, schmullmåne!!!!

Back
Topp