Fullmåne 22.april!

Hehe hvis det var noe fullmåne effekt i Molde så var det at det ble født 7!! Babyer igår. Der har det vanligvis ligget i gjennomsnitt på 1-2 om dagen! :p
Krysser fingrene for dere som ikke har født <3
Wow!!!

Nei,noen sier at det blir født flere barn på fullmånedager!?
Jordmødrene her sier også,at det er de mest hektiske kveldene på jobb! :)
Er lov å tro litt ekstra på det nå som min termin er dagen etter!;)

Oida, så spennende!
Kom igjen, jenter, vi tar resten av april babyene i disse dagene, så slapper vi av og koser oss resten av måneden :D
:blob5:blob6:blob3:blob7

Last edited:
Min far er overbevist om at fullmåne påvirker fødsel, og svært ofte virker det som om det faktisk spiller inn :P lykke til til dere som enda venter :)?

Min far er overbevist om at fullmåne påvirker fødsel, og svært ofte virker det som om det faktisk spiller inn :P lykke til til dere som enda venter :)?
Tusen takk for motivasjon!❤️

Vannet gikk hos meg i natt, kl 1. Riene begynte 10 min etter og kl 6 hadde jeg babyen min på magen
Var nyyydelig fullmåne i natt da vi kjørte til sykehuset, og klar himmel
Masse lykke til til dere med vannavgang og selfølgelig alle andre ☺

Masse lykke til. Krysser fingrene for masse babylykke idag :)

Vannet gikk hos meg i natt, kl 1. Riene begynte 10 min etter og kl 6 hadde jeg babyen min på magen
Var nyyydelig fullmåne i natt da vi kjørte til sykehuset, og klar himmel
Masse lykke til til dere med vannavgang og selfølgelig alle andre ☺
Stort tillykke!❤️

Ble ingen fullmånebaby på meg, men en fullmåne-slimpropp! Haha.. Har hatt masse slim med blodspor i natt og idag, og mye sammentrekninger, ryggsmerter og "menssmerter". Håååper han kommer snart!! :-)

Ble ingen fullmånebaby på meg, men en fullmåne-slimpropp! Haha.. Har hatt masse slim med blodspor i natt og idag, og mye sammentrekninger, ryggsmerter og "menssmerter". Håååper han kommer snart!! :-)
Ikke her heller dessverre!! Begynner å tro jeg skal gå gravid for alltid:p

Back
Topp