Lille 2016
Glad i forumet
Wow!!!Hehe hvis det var noe fullmåne effekt i Molde så var det at det ble født 7!! Babyer igår. Der har det vanligvis ligget i gjennomsnitt på 1-2 om dagen!
Krysser fingrene for dere som ikke har født <3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Wow!!!Hehe hvis det var noe fullmåne effekt i Molde så var det at det ble født 7!! Babyer igår. Der har det vanligvis ligget i gjennomsnitt på 1-2 om dagen!
Krysser fingrene for dere som ikke har født <3
Nei,noen sier at det blir født flere barn på fullmånedager!?
Jordmødrene her sier også,at det er de mest hektiske kveldene på jobb!
Er lov å tro litt ekstra på det nå som min termin er dagen etter!
Masse,masse lykke til!
Tusen takk for motivasjon!Min far er overbevist om at fullmåne påvirker fødsel, og svært ofte virker det som om det faktisk spiller inn lykke til til dere som enda venter ?
Stort tillykke!Vannet gikk hos meg i natt, kl 1. Riene begynte 10 min etter og kl 6 hadde jeg babyen min på magen
Var nyyydelig fullmåne i natt da vi kjørte til sykehuset, og klar himmel
Masse lykke til til dere med vannavgang og selfølgelig alle andre ☺
Riktig stort tillykke!!!Jammen meg fikk ikke jeg meg en fullmånebaby. Til og med før termin
Stort tillykke!Ble akkurat ikke på oss, lillegutt kom 01:08 i natt deilig å være ferdig!!!
Ikke her heller dessverre!! Begynner å tro jeg skal gå gravid for alltidBle ingen fullmånebaby på meg, men en fullmåne-slimpropp! Haha.. Har hatt masse slim med blodspor i natt og idag, og mye sammentrekninger, ryggsmerter og "menssmerter". Håååper han kommer snart!!
Flere av oss!Ikke her heller dessverre!! Begynner å tro jeg skal gå gravid for alltid