Fullfør setningen:

Når du blir deppa av at den nye kolleksjonen med yoghurt is ikke har kommet i butikk enda, og jeg som har siklet en hel uke etter sitronsmak!!


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Når du blir deppa av at den nye kolleksjonen med yoghurt is ikke har kommet i butikk enda, og jeg som har siklet en hel uke etter sitronsmak!!


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Jeg også har helt dilla på sitronsmak på alt for tida:p


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Når bh'n aldri er på med mindre man skal noe utenfor hjemmets fire vegger, og går rett av igjen så fort man er hjemme.. :p

Når man blir sliten av å lage mat fordi man må stå oppreist ..

Når folk blir overraska over at termin er 4 mai fordi de syns ikke jeg er noe stor :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Når du blir deppa av at den nye kolleksjonen med yoghurt is ikke har kommet i butikk enda, og jeg som har siklet en hel uke etter sitronsmak!!


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Den venter j på å!!! Den er sikkert knallgod!


Sent from my iPhone using BV Forum mobile
 
Når folk reiser seg for deg på bussen og du blir rørt til tårer av det....
Vel, da er du en av de heldige.. Folk tror fortsatt at jeg bare er litt ekstra tjukk, så jeg har nok godt av å stå:p


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Når det står en srol/krakk ved stekovnen, vaskemaskina osv fordi man aldri orker å stå på beina lenger :p
Haha signerer denne! Jeg tar krakken til guttungen når jeg skal fylle vaskemaskinen:p


----------------------------------


Storebror: 12.11.2010❤️
Lillesøster ventes 16.05.2014



Sent from my iPhone using BV Forum
 
Når jeg helst sku gått barbent og bukseløs hele dagen fordi det er ett ORK å ta på/ta av!! ( høygravid om 6 dager )


----------------------------------


Storebror: 12.11.2010❤️
Lillesøster ventes 16.05.2014



Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp