være hjemme...... Skulle helst vert i jobb og ikke sykemeldt...Den beste frukten dette svangerskapet!!
Jeg er dritt lei av å...
Noen ganger.........................
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
være hjemme...... Skulle helst vert i jobb og ikke sykemeldt...Den beste frukten dette svangerskapet!!
Jeg er dritt lei av å...
være hjemme...... Skulle helst vert i jobb og ikke sykemeldt...
Noen ganger.........................
Rema1000 i ukedagene og ultra i helgene. Jeg gleder meg kjempe mye til.......Skulle jeg ønske jeg klarte å spise kjøttdeigHar så dårlig samvittighet for det beste sambo vet er taco og spagetthi - men jeg klaaaarer ikke kjøttdeig - så det blir ikke mye av det på han
Jeg pleier å handle matvarene mine på...
.. babyen kommer! Og sommeren daRema1000 i ukedagene og ultra i helgene. Jeg gleder meg kjempe mye til.......
Blå <3.. babyen kommer! Og sommeren da
Yndlingsfargen min er...
Å bytte på sengen i dag. Jeg ville aldri ha....,Blå <3
Eg haR glemt ..
Må gjøre alt selv, lyst på noe godt - men gubben gidder ikke finne noe...Den beste frukten dette svangerskapet!!
Jeg er dritt lei av å...
Sovemedisin til snuppa i magen.. Hun har turbo dag og jeg er slite....Må gjøre alt selv, lyst på noe godt - men gubben gidder ikke finne noe...
Jeg har lyst på...
Appelsinjuice. Jeg drømmer om å reise til..,.Må gjøre alt selv, lyst på noe godt - men gubben gidder ikke finne noe...
Jeg har lyst på...
AustraliaAppelsinjuice. Jeg drømmer om å reise til..,.
Sove men er stupings.....Australia
Eg vil ikkje ....
Å ha en feber fri guttSove men er stupings.....
Imorgen har jeg lyst til...........
Slappe av og kooose med veslaÅ ha en feber fri gutt
På lørdag skal eg..
Skikkelig kaldtSlappe av og kooose med vesla
Været hos meg i dag er...