AinaPaina September 2013 <3 7 Mai 2013 #668 Håper jeg å slippe mareritt!! (natt til å dag drepte jeg anders behring breivik i en kokende sump før jeg ble skutt av thomas gjertsen) Jeg pleier å..
Håper jeg å slippe mareritt!! (natt til å dag drepte jeg anders behring breivik i en kokende sump før jeg ble skutt av thomas gjertsen) Jeg pleier å..
Lyckeliten10 Forumet er livet VIP ✨️Julestjernene2023✨️ Septemberlykke 2024 Oktoberfest 2024 ❤️ 8 Mai 2013 #670 I dag skal jeg til byen for å nyte det fine været vi har, og så skal jeg handle klær til konfirmasjonen i helga Når sola skinner..
I dag skal jeg til byen for å nyte det fine været vi har, og så skal jeg handle klær til konfirmasjonen i helga Når sola skinner..
Løvebrøl Gift med forumet 8 Mai 2013 #674 at klærne skal magisk vis sorteres og bli brettet av seg selv. det hadde vært magisk...
AinaPaina September 2013 <3 8 Mai 2013 #675 Hvis noen hadde kommet hjem til meg og vasket gulv og laget middag. Jeg håper ikke
MammatilGullgutt September 2013 <3 8 Mai 2013 #676 Jeg håper ikke at trenings-motivasjon min forsvinner med tiden! Jeg vil
Ø Ønsker<3 Elsker forumet 8 Mai 2013 #677 Kort.. Jeg hater å Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Ø Ønsker<3 Elsker forumet 8 Mai 2013 #678 Haha, las ikke siste :/ jeg vil spise is.. Jeg hater å.. Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Haha, las ikke siste :/ jeg vil spise is.. Jeg hater å.. Sent from my iPhone using BV Forum mobile app