Therese W Gift med forumet 20 Apr 2013 #388 Bor det mange rare skapninger. Jeg er allergisk mot.. Venter en liten skatt i september 2013 <3
Momofmany Forumet er livet 20 Apr 2013 #392 Hat jeg gardiner og fingeravtrykk Hvis jeg var rik ville jeg..
Longsen Forelsket i forumet 20 Apr 2013 #393 betalt lån, kjøpt bil å leid inn folk til å gjøre ferdig hus og slike ting hadde jeg vært en hund.....
betalt lån, kjøpt bil å leid inn folk til å gjøre ferdig hus og slike ting hadde jeg vært en hund.....
CherryCherry Blir kjent med forumet 20 Apr 2013 #394 Hadde eg vært en hund ville eg vært den snilleste hunden i heile verden Håper den lille i magen. . .
Momofmany Forumet er livet 20 Apr 2013 #397 Hva er det jeg tuller med da? Haha.. tar på med bekkenløsning.. Yndlingsserien min er
Momofmany Forumet er livet 21 Apr 2013 #400 Dansesnuppa skrev: Sola er full av sandhauger I natt... Klikk for å utvide … Er sola det? Hm! I natt sov jeg dårlig da sambo spydde halve natta! På søndager liker jeg å..
Dansesnuppa skrev: Sola er full av sandhauger I natt... Klikk for å utvide … Er sola det? Hm! I natt sov jeg dårlig da sambo spydde halve natta! På søndager liker jeg å..