Fullamming

Fullammer her også[:)]

fullammer jeg også

her ammes det for fullt....

ORIGINAL: Limmaaa

jeg fullammer i tillegg er jeg melkedonor..

Wow, er du melkedonor, Limmaaa? Ble litt nyskjerrig, jeg. Hvordan fungerer det? Vet du hvem melka di blir gitt til (bare til premature babyer eller til fullborne barn også) og kan mødre bare dra på melkebanken og kjøpe slik melk når de vil?? Hørte om ei som fikk finansiert lappen på den måten - er det bra betalt å være melkedonor??? Lurer litt på hva jeg skal gjøre de siste månedene etter endt permisjon før Marylin begynner i barnehagen, skjønner du. Må jo ha inntekt, så kanskje det å bli profesjonell melkeku er løsningen [:)][:D][;)]

Bra at dere som kan donerer melk.[:D]
Benjamin er en av de som fikk bankmelk de første levedagene, så hva skulle vi gjort uten dere!!![:)]

Jeg er også melkeku..... møøøø...[;)]

Edvard får melken fra høyre pupp på flaske annenhver amming for jeg sliter forsatt med en sprekk i vorta som bruker j....[:@] lang tid på å gro....auu[:(]
Heldigvis tar han både pupp, smokk og flaske.... han er heller ikke spesielt sær på hvilken smokk jeg bruker på flaska, bare melken kommer i passe tempo.

ORIGINAL: katrine35+

Jeg er også melkeku..... møøøø...[;)]

Edvard får melken fra høyre pupp på flaske annenhver amming for jeg sliter forsatt med en sprekk i vorta som bruker j....[:@] lang tid på å gro....auu[:(]
Heldigvis tar hen både pupp, smokk og flaske.... han er heller ikke spesielt sær på hvilken smokk jeg bruker på flaska, bare melken kommer i passe tempo.

jeg hadde noen sinnsykt store sprekker på begge brystvortene, og ble sendt på ammepoliklinikken for å pensle med lapis. Dette funka som bare det, og det grodde på under en uke!!
Hadde aldri trodd det, både hs og jordmor hadde begynt å si til meg at det var ikke nädvendig å amme for enhver pris. Men nå er det ikke noe problem, og jeg fullammer nå.
det er veldig sterkt med lapis, og enkelte har sluttet å bruke det, men her funka det som bare det!!!

Her fullammes det enda, satser på å gjøre det til Linus er 6 mnd...

Her fullammes det også

Jeg fullammer også. Skal fortsette med det så lenge jeg kan, så jeg stresser ikke med å vende hun til grøt o.l enda.

Regner med at hun gir beskjed når den tid kommer [8D] 

Her går det kun i erstatning no.....

Back
Topp