Fullamming

gira

Forumet er livet
Hvor mange av oss her inne på Juni Forumet er det som fullammer?
Har full respekt for dere som gir flaske og mme.
Men hadde bare vært morsomt å se hvor mange som fortsatt bare ammer?

Her er det amming for "fulle mugger"

Joda, er fortsatt dagros på fulltid her også [:D]

enda en melkeku her[:D][:D]

Jeg fullammer...[:)]
Har stæsja opp det lageret i svigermor's fryser...

hørtes forferdelig lettvindt ut.....*går til kjøkken for å kokef lasker*[&o][:D]

det er kjempe bra dere full ammer.hvor lenge har dere tenkt å full amme?evt begynne med tillegg/grøt.

bare nyskjerrig[:D]

hei stardust.jeg og er en av de med mme og ammer, litt begge deler,men blir mer og mer mme,har lite melk og hu vil ikke puppes lenger!
hvilke flasker bruker du?jeg bruker dr.browns sine (anti kolikk flasker) kjempe gode!de skal kje kokes,bare vaskes i såpevann[:D]lager du opp til hele dagen med flasker,elelr hvordan gjør du?hvilken type mme bruker du?

Jeg fullammer også. Men vurderer å gi litt tillegg på kveld, da hun sover så korte perioder på natt..

Fullammer, jeg også.

MØØØØØØ!!!(hihihihi her fullammes enda!)

æ prøve å amme mest muli men gidde ikke å pumpe mæ så når æ e borte blir d brukt mme..litt av hvert alltså..

ORIGINAL: Nina22

hei stardust.jeg og er en av de med mme og ammer, litt begge deler,men blir mer og mer mme,har lite melk og hu vil ikke puppes lenger!
hvilke flasker bruker du?jeg bruker dr.browns sine (anti kolikk flasker) kjempe gode!de skal kje kokes,bare vaskes i såpevann[:D]lager du opp til hele dagen med flasker,elelr hvordan gjør du?hvilken type mme bruker du?

jeg bruker kun mam sine 6 delte flasker.syns di er greie nok.kunne selvfølge vert mindre luft i dem,men jeg har brukt di flaskene hele tiden å det er den tuten hun er vandt tilbegynte med den tuten med en dråpe på(mindre hull)men har nå gått over til den  medlitt større hull.prøvde  en dr brown flaske(har hørt så mye positivt om di)men den tuten var helt andreleges å hun ville ikke ha den[8|]

jeg koker flasker hver dag å lager slik at jeg har et døgn ca.nå spiser hun hver 4 time å sover lengre på natten så jeg lager 5 flasker om gangen.bruker colett å syns den er best...lukter [:'(] av gulpet,men vi står i det[:D]

Jeg fullammer. Det eneste jeg har gitt Matteo på flaska er vann, så jeg har aldri gitt ham noe annet (for eksempel erstattning eller pumpet meg) fordi jeg redd han skal like det bedre enn pupp. Har lyst til å amme så lenge som mulig for å klare å gå ned i vekt. (Så lenge som mulig betyr ikke til ungen er to år, men ca et år)

Fullammer jeg også, har heldigvis ikke hatt noen probelmer med ammingen.

Tenker jeg skal begynne så smått og gi grøt når Sondre er ca 4 måneder gml.

Har vel tenkt å amme så lenge som mulig.....så får vi se hvor lenge det blir.
Men HS sa til meg at et barn som tar brystet, og som spiser bra er det ingen fare å gi flaske med mm iblant.
Det skal mye til for at barnet blir "flaskeforvirret" som HS kalte det.
Tror ikke du skal være bekymret Alicia[;)]

ORIGINAL: Stardust

hørtes forferdelig lettvindt ut.....*går til kjøkken for å kokef lasker*[&o][:D]

det er kjempe bra dere full ammer.hvor lenge har dere tenkt å full amme?evt begynne med tillegg/grøt.

bare nyskjerrig[:D]

Tenker å fullamme til barnet er 6 mnd, men hvis Amalie er mere sulten/missfornøyd før den tid, så begynner vi med grøt. Starter ikke med grøt før det har gått 4 mnd.
Håper å kunne tilby henne mm til etter 6 mnd. å...
Men vi får se...

Back
Topp