Fullamming

Mamming fremfor amming!!! Om du føler for å gi mme så gjør du det. Skal ikke føle noen skam for det. Mini her får vanligvis 1-2 flasker med mme til dagen (varierer veldig på hvor mye hun spiser av dem) ellers så ammet jeg.

føler selv at mange synes det er en skam å gi flaske og trendy å amme til barnet er nærmere 2år.

jenta mi får også gulrotmos, fruktmos og litt grøt. Fått det nå e snart 2 uker blir 4mnd i morgen.
Å jeg elsker det uttrykket! Hadde glemt det!

Mamming fremfor amming!
 
Hei og takk som spør❤️ Jeg begynte med flaske etter å ha testet med «kumelkproteinholdig» melk og jeg synes det går fint, men er litt usikker.. Hun fikk flaske til alle måltider i 2 døgn, tilbydde brystet innimellom men ikke ofte og ga meg så snart hun visste motvilje! Nå vil hun bare ha pupp igjen og vi har fullammet i 3døgn nå og hun kan kose seg lenge ved brystet. Ligger å ammer da. Vet ikke hvor lett hun vil Ta puppen ellers. om hun nekter puppen igjen skal jeg ta frem flaske og pumpe å tilby innimellom igjen så det ikje blir så slitsomt og bare negativt glad hun tar flaske!
Så bra det har gått seg litt til! Senke skuldrene hjelper ofte. Bare å vite at du har noe i bakhånd er supert.

Vi heier på deg!
 
Back
Topp