Fullamming og mensen?

Mami15

Englemamma 14 <3, jentemamma15 <3
Oktoberskattene 2015
Noen som fullammer, og har fått TR tilbake?
Jeg trodde virkelig det skulle komme nå i helga! har hatt skikkelig mageknip og vært oppblåst ( mine tr tegn), men ingen tegn enda. Fullammer enda!
Vi bruker ikke prevensjon enda, og hadde ikke tenkt å begynne, men amming er jo ikke 100% trygt, så kunne tenkt meg å fått "kontrollen " med EL og tr tilbake, selv om det er deilig å slippe :p

Jeg fullammer og fikk mensen for 3 gang nå! :( Fødte i september og første mens kom i november! Hadde gledet meg til mensfrie mnd, men neida! :P Må få fart på prevensjon, haha.. Men frister lite å starte på det kjenner jeg!

Jeg fullammer, men vet ikke om det er mensen eller om det er pga. spiralen!! Fikk den satt inn i slutten av oktober.. Legen sa det kunne småblød i 3 mnd.. Men har også hørt at det kan gå 6 mnd.. Så er jammen ikke sikker på hva jeg har fått:p

Jeg har heller ikke fått, men har hatt skikkelig menssmerter i helgen! Skal sette inn spiral idag (gruer meg :-/), så forhåpentligvis slipper jeg mensen! sett bort fra evt. småblødninger! Skjønner at du gjerne vil komme inn i rutine igjen! Vi har dobbeltsikret oss med kondom :)

Jeg har ikke fått mensen tilbake, men har hatt mye murringer som en EL. Så vi er forsiktige for å si det slik selv om jeg fullammer. Jeg har ikke begynt på prevensjon siden jeg har hørt så mye dårlig om minipillen.

Jeg fullammer og har ikke fått TR. Har to barn fra før, og fikk TR ca 5 mnd etter fødsel med begge. Akkurat da de startet med smaksprøver.

Fullammer og har enda ikke fått TR tilbake. Men jeg har litt premens ubehag, så kanskje den ikke er langt unna. Personlig så håper jeg at hun kommer snart, føler jeg har litt bedre kontroll da....

Jeg fullammer og TR har enda ikke kommet tilbake. Utrolig deilig å slippe samtidig som det hadde vært ok å fått litt kontroll på syklusen igjen :)

Fullammer og har ikke fått den tilbake. Nå kunne det jo gå flere måneder uten før jeg ble gravid også, så spent på om den har stabilisert seg :)

Delammer og har ikke fått tilbake. Håper faktisk den kommer snart for er så hormonell, oppblåst og mensmurringer at jeg blir gal! Tror nesten jeg er preggers jo! :-S

Fikk den tilbake etter 6 mnd sist, nå er babyen 4,5 mnd og jeg har ikke fått den enda. Fullammer. Men begynte på cerazette for 14 dager siden. På den 8 dagen fikk jeg blødninger som har vært konstant frem til i dag. Virket som det avtar nå.

Jeg fullammer og fikk mensen etter 3 mnd. Starter på minipilen 7 uker etter fødsel.

Delammer, fikk satt inn spiral på syvukerskontrollen, og ingen mens her i gården! Trodde fullammingen var bænkers på at da slapp man mensen?

Back
Topp