Fullammer..

Sandy.

Glad i forumet
Sensommerbarna 2016
I dag har lille fått lov å smake på litt vann. Det var stas. Noen som er begynt å gi vann.(dere som fullammer)

Nope..kommer nok ikke til å gjøre det på en stund heller. Med mine to andre fikk de kun morsmelk til maten når de startet å få måltider også. Gikk en stund før de startet med vann. Det var vell når jeg begynte på jobb, da var ikke puppen tilgjengelig hele dagen ;)

Jeg pumper meg ikke. Og jeg skal snart på jegerprøve kurs og da skal pappaen være aleine med lille. Tenker derfor lurt at han kan ha litt vann og supplere med[emoji5]

Nei :) skal begynne med det så smått når ho skal begynne med grøt (ho er 4mnd no) :) men tenker å fullamme litt til :)

Jeg vil nå si at jeg fullammer enda selv om han fikk smake 3 super[emoji5][emoji5]
Det var ikke direkte rettet mot deg alltså :) jeg har bare ikke gitt vann til mine når jeg har fullammet :) har liksom bare begynt naturlig med det når jeg har introdusert grøt.
Selvfølgelig kan man gi litt vann, å fullamme :)

Det var ikke direkte rettet mot deg alltså :) jeg har bare ikke gitt vann til mine når jeg har fullammet :) har liksom bare begynt naturlig med det når jeg har introdusert grøt.
Selvfølgelig kan man gi litt vann, å fullamme :)

Vet vet du ikke mente det til meg..kommer til å fullamme til 6 mnd. Men litt kjekt at far kan gi litt vann..når jeg er borte i 4 timer jeg mater før jeg går og når jeg kommer hjem.hater å pumpe..

Back
Topp