fullammer + mensen

pOker*faCe

Glad i forumet
dere som fullammer, har dere fått igjen mensen??
 
ORIGINAL: AnineT

Nei, men fikk en blødning etter oppstart på cerazette, men har ikke blødd igjen.
 
ORIGINAL: AnineT

Nei, men fikk en blødning etter oppstart på cerazette, men har ikke blødd igjen.

 
akkurat det samme her
 
ORIGINAL: Lone_mor

nope [:D] inegn tegn til den sorten enda [:D]

 
[:D]
 
okeeei[:D][:D][:D]
 
 
får håpe den vil holde seg unna litt lenger[:D]
 
jeg har.. for ca en mnd siden hadde jeg første [:(]
 
ORIGINAL: beibi08

ORIGINAL: Lone_mor

nope [:D] inegn tegn til den sorten enda [:D]


[:D]
 
Nope! Tok laaaang tid før jeg fikk den igjen forrige gang også... Helt greit det![:D]
 
Har fått den Selv om jeg fullammer ,og han fremdeles spiser hvertfall 2 ganger om natten og..
 
nei[:D] å det gjør ikke noe om den holder seg borte en god stund heller [:D]
 
Jeg hadde renselse i nesten 6 uker og fikk mensen 8 uker etter fødsel..jippi. Hatt den en gang til etter det, sykt vondt og blødde noe helt vanvittig! Fullammet som bare det. Skal sette inn spiral på torsdag så da skal jeg vel blø igjen herregud..................[:-]
 
ORIGINAL: Lone_mor

nope [:D] inegn tegn til den sorten enda [:D]

 
å det er suuuper hærli...:=)
 
nei[;)]. savner det ikke akkurat
 
ORIGINAL: Lone_mor

nope [:D] inegn tegn til den sorten enda [:D]
 
ja desverre [:'(] fikk den etter 3 mnd.
 
Men tror kanskje det er fordi jeg ikke nattammet noe særlig. Lillegutt har sovet godt på nettene fra han var ca. 1 mnd. (utenom siste ukene [:-] har derfor startet smaksprøver på grøt siste 4 dagene, noe som har hjulpet [:)])
 
Back
Topp