Jeg fikk ikke til å pumpe...brukte derfor slike ferdigpakket fra nån en sjelden gang innimellom. Mi fikk iallefall ikke magevondt av det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men om du måtte til lege/tannlege F.eks. Eller følge opp eldre barn på skole/foreldremøter/trening etc.. Hadde du da latt være fordi DU ikke hadde hatt behov for det? Kommer jo situasjoner hvor du bør reise bort ett par timer, og da er det jo greit å ha melk der slik at du føler deg litt trygg når du er borteJa, det klarer han sikkert. Men jeg dro ikke bort da jeg fullammet. Det klarte jeg ikke. Og hadde heller ikke behov for det.
Hatt med baby på legekontoret flere ganger jegMen om du måtte til lege/tannlege F.eks. Eller følge opp eldre barn på skole/foreldremøter/trening etc.. Hadde du da latt være fordi DU ikke hadde hatt behov for det? Kommer jo situasjoner hvor du bør reise bort ett par timer, og da er det jo greit å ha melk der slik at du føler deg litt trygg når du er borte![]()
Jeg hadde blitt hjemme. Men det er meg da!
Det er lov å velge å være med barnet sitt i 2014. I 1950 var det ikke et valg.Glemmer enkelte ganger at vi fortsatt lever i 1950. Da er det fint å ta turen inn på forumet å bli minnet på det.
Det er lov å velge å være med barnet sitt i 2014. I 1950 var det ikke et valg.
Det er uansett ikke en lang periode man fullammer.
Jeg hadde ikke pumpet eller gitt nan, jeg hadde blitt hjemme. Det er mitt råd, bli hjemme. Men det er tydeligvis ikke greit å si. Sier det likevel jeg.Hva med å bare svare på spørsmålet til TS?
Jeg hadde ikke pumpet eller gitt nan, jeg hadde blitt hjemme. Det er mitt råd, bli hjemme. Men det er tydeligvis ikke greit å si. Sier det likevel jeg.
Hvor lenge gullsmed du?Ja, det klarer han sikkert. Men jeg dro ikke bort da jeg fullammet. Det klarte jeg ikke. Og hadde heller ikke behov for det.
Fullammet? Til hun var 6 måneder.Hvor lenge gullsmed du?
Jeg satt ikke hjemme i stua, men jeg hadde med ungen over alt. Går fint det også.Nei, det er ikke greit å si.
Det er mye viktigere at mor holder seg frisk og oppegående enn at barnet får BARE pupp og MM i det første halvåret.
Veldig fint for de av dere som trives med å sitte hjemme i stua 24/7 eller ikke har behov for å lufte dere litt uten barn, men veldig mange av oss er faktisk avhengige av å ta en tur ut i ny og ne - om det så er for trening, forelesning eller en kinotur med venninnene.
Forventer du at far skal sitte hjemme hver dag/kveld til ungen spiser fast føde?
Sier ikke at man skal slutte å amme eller la ungen gå for lut og kaldt vann - men et ærlig spørsmål om hvordan man kan tilrettelegge for far og barn når man en gang i blant er ute av huset er helt innafor.
Og fortjener et mer saklig svar enn denne typen argument som bare er egnet til å gi skyldfølelse hos ferske mødre.