Full uke

K.L#

Forumet er livet
Septembermødre <3
Marsmellows-15
Er sykemeldt 100% men jaggu blir uken travel likevel. :p i måren er d glukosebelastning. Gleder meg vilt. Så jordmor på tirsdag, og kjeve spesialist på onsdag med jentungen. Torsdag har jeg "fri" ,men så skal jeg ha noen veninner på kveldsmat her på fredag. Phu. Og morsdag og bursdagsfeiring på restaurant på søndag. :p satse på jeg husker alt. Flere som er travle om dagen ?

Var en travel uke følte jeg den som nå ender. Ingen planer for kommende uke. Tror den blir vesentlig roligere :)

No har jeg vært sykemeldt litt og bare slappet av. No er det nest siste arbeidsuke igjen, jordmor mandag, banken torsdag. Mer pakking flytting om 14 dager. Håper mini venter med å komme til vi har kommet inn i ny leilighet :P

Jeg får ikke gjort noe som helst! Har fått influensa og får ikke vasket klær en gang :(

Jobbe to dager, og på besøk til en vennine i morgen formiddag. Så har litt fri to dager:)

Blir jordmor onsdag, bake kake som skal bli med i bhg på fredag, feire 2 års dag på lørdag også skal vi i 3 års og 31 års dag på søndag! Så blir bursdagsforberedninger denne uka ;)

Jordmor i morgen, jobb tirsdag og torsdag, ellers en rolig uke. Føler meg litt som en pensjonist om dagen: "Nei, den dagen kan jeg ikke for da skal jeg til frisør/jordmor/etc." Orker ikke å presse for mange aktiviteter inn på en dag akkurat nå...

Jeg skal til legen på torsdag også på sykehuset med treåringen på fredag, men ellers har jeg ikke så mye planer denne uken. Får se hva jeg finner på. :)

Huff, ja.. dagene er travle. Jeg begynner jo å bli vant til det da, men nå kjenner jeg det begynner å bli tungt. Skikkelig tungt. Spesielt når jeg sover dårlig på nettene i tillegg. Jeg sliter med å holde motet oppe og nå begynner det høye aktivitetsnivået å gå ut over både bekken og psyke. Tror kanskje det er på tide å bli mer sykemeldt... jeg jobber 60% nå og får sjeldent mer enn 45 min for meg selv på sofaen per dag. Det er så mye som må gjøres når jeg er alene om alt. Og det gjør ikke saken bedre at jeg egentlig er overflødig på jobb og fører mange av timene på "ledig tid". I tillegg til de vanlige tingene (levering og henting på skole og barnehage, jobb, handling, matlaging, lekser, legging, stell og husarbeid) så er det fotball mandager, dans fredager og foreldrekurs "de utrolige årene" for meg annen hver onsdag.

Men ja, har intensjoner om å be om minst 50% sykemelding snart, vurderer faktisk å bare be om 100% siden det er under 4 uker igjen til jeg går ut i permisjon uansett.

Har aldri hatt det så travelt som etter jeg ble sm. Men nå har jeg ikke diabeteskontroller lengre, så roet seg litt. Men neste uke er det lege og morsdag bare.

Har vert 100% sykemeldt siden september, men det er søren meg travelt. Legetime, sykehus timer, besøke jobb. Er ganske mye en skal gjøre hele tiden. Puh!!

Jeg skal til jordmor idag, og så blir det mye å gjøre på jobb idag og imorgen! Onsdag fri, men da kommer søsteren min m samboer på middag. Mye jobb igjen på torsdag, og har egentlig fri på fredag men må inn til Oslo i møter hele dagen. Lørdag skal vi besøke farmoren til mannen (3t unna), og handle siste rest til babyrom på Ikea. Og søndag skal vi til badeland med storebror (og så regner jeg med at mannen har planlagt noe ifm morsdag:)). Så hektisk uke her og:p

Huff, ja.. dagene er travle. Jeg begynner jo å bli vant til det da, men nå kjenner jeg det begynner å bli tungt. Skikkelig tungt. Spesielt når jeg sover dårlig på nettene i tillegg. Jeg sliter med å holde motet oppe og nå begynner det høye aktivitetsnivået å gå ut over både bekken og psyke. Tror kanskje det er på tide å bli mer sykemeldt... jeg jobber 60% nå og får sjeldent mer enn 45 min for meg selv på sofaen per dag. Det er så mye som må gjøres når jeg er alene om alt. Og det gjør ikke saken bedre at jeg egentlig er overflødig på jobb og fører mange av timene på "ledig tid". I tillegg til de vanlige tingene (levering og henting på skole og barnehage, jobb, handling, matlaging, lekser, legging, stell og husarbeid) så er det fotball mandager, dans fredager og foreldrekurs "de utrolige årene" for meg annen hver onsdag.

Men ja, har intensjoner om å be om minst 50% sykemelding snart, vurderer faktisk å bare be om 100% siden det er under 4 uker igjen til jeg går ut i permisjon uansett.
Jeg å kastet inn håndkle når jeg hadde 4 uker til permisjon igjen, angrer ikke! Nå har jeg energi til og leke litt med minsten hjemme etter å henta han i bhg! Også klarer jeg å gå opp trappa om kvelden :p
Jeg har heldigvis en ung lege som har småbarn selv, så hun nølte ikke med å skrive sykmelding, med streng beskjed om at jeg skulle leve "pensjonist livet", en ting om dagen ;)

Lykke til! Er litt travelt med alle de timene mann skal rekke og ofte er alle på en uke :)

Fant ut i dag at d er planleggingsdag i bhg og skole på fredag!!! HYYYYL :p jeg som skulle bruke formiddagen på å få orden i huset før jeg får gjester på kvelden :P

Lever også etter en ting pr dag-pensjonistregelen :)

Igår var det jordmortime, idag skl jeg bake brød og en langpanne med ajokoladekake til frysing :) i morgen skal jeg en tur på barnas hus.

Denne uka er heldigvis rolig..kun psykologtime i dag og ingen planer resten av uka utenom å besøke slekta til mannen min :)

Back
Topp