Full nedtelling

Åj det var ikke mye! 22 dager her.. Nå går tida fort fram mot mars asså! :D

Sent from my iPhone using BV Forum

Holy Moly, folk har snart et ensifra antall dager igjen!! Haha, jeg husker da vi var i hundre for at folk hadde begynt å flytte inn på mai og juni gruppene ;)

Neste søndag er det innleggelse med kontroll og blodprøver. Begynner å bli veldig spent nå. Drømmer om det hver dag nå at jeg ligger der og de kommer med frøkna

Wow, ikke lenge igjen du. Er så spent for oss damene som venter på de små. :-)

Sniker litt.. Må bare si som mars mamma 2008 at det er en faaantastisk årstid å få baby på :D

Sniker litt.. Må bare si som mars mamma 2008 at det er en faaantastisk årstid å få baby på :D
Som september 2008 mamma ( ble oktober, da han vente litt å komme) er faktisk ikke september så ille heller. Kan være mange fine høstturer med vogna.

jeg har en som er født i november fra før og det er upraktisk. Jeg var fast bestemt på at jeg ikke skulle ha vinterbarn engang til. Man blir innelåst i flere mnd pga snø og kulde

jeg har en som er født i november fra før og det er upraktisk. Jeg var fast bestemt på at jeg ikke skulle ha vinterbarn engang til. Man blir innelåst i flere mnd pga snø og kulde
Er veldig fornøyd med mars jeg også, men det er nok mer tilfeldigheter enn planlegging som gjør at jeg får et vårbarn. Er jo ikke altid så lett å planlegge. Men jeg er veldig glad for at jeg ikke får hele mørketida i permisjonen min.

Back
Topp