fuktighetskrem til baby

ønskeråblimammatil4

Forumet er livet
Julibarna2014
Maiblomstene 2017
Sommerfuglene 2017
jeg har en sønn på tre mnd og han har så tørr og sensitiv hud så jeg trenger tips om hvilken fuktighetskrem som jeg bør bruke??? og eventulet olje eller noe annet nyttige produkter???

jeg har brukt babylotion fra neutral, den er kjempebra her iallefall, emn smører kun når det er tørt, ikke daglig.
hvis ikke har jeg hørt a-krem er bra- lykke til[:)]

ORIGINAL: Marthe og Carina

Aderma har en god en i ei lita hvit eske med blå stripe[:)]

ok den må jeg prøve[;)], har hørt at den skulle være bra

Jeg bruker litt forskjellig.. ApoBase, Decubal  (Recover Cream, den røde).. Min har litt eksem, så jeg bruker Ceridal på de flekkene som er verst, vet det er kuldekrem, men den er veldig effektiv på de tørre flekkene hans [:)]. Ellers så kan du jo bruke olje i badevannet (som det ikke er parfyme i, Neutral f.eks)

Aderma exomega face and body. Får mest utbytte av den om man bruker den rett etter bad når barnet er tørket lett med handduken.

Bruker SPENOL på både meg og ungene! Synes den er helt topp!
Vet man bruker den som solkrem på spenene til kua om sommeren også, kanskje vi skal prøve det!? Ha, ha, ha [:D]
Er i alle fall en fin fuktighetskrem!

Aderma exomega brukes her å, pga atopisk hud. Den er bra.
Bruker Neutral olje i badevannet, eller andre produkter som er svanemerka, f.eks. Babyline [:)]

a-creme fra apoteket.. kjempegod!

Har hørt at miniderm skal vært god for små barn.... det er klassifisert som legemiddel og inneholder glycerin [:D]

Back
Topp