@#^%* fugler

x1xbøllefrøimagen

Betatt av forumet
Det var den nattesøvnen min [>:] akkurat fått på meg dyna etter å ha lagt mathias, da en flokk med ender eller gås bestemte seg for å ta hvilepause i hagen til naboen.

Det er som regel koselig når fuglene begynner å trekke nordover, men å få en flokk like utenfor når jeg skal sove er ikke like gøy[:@] håper det bare er en kort mellomlanding.

Haha... Ja, det er sikkert noen fine middager som spankulerer og koser seg i blomsterbedene til nabokjerringa nå. Hadde jeg orket, og hatt batteri på kamera skulle jeg tatt bilde av gjengen og vist dere, men ikke i kveld. Mathias har vært på babysvømming og mamma er helt utslitt [;)]

men kommer de tilbake så skal jeg være klar med både haggel og kamera[8D]

Slik er det her også! Vi har et vann nedenfor huset og der bor det noen svaner. Flotte å se på, men om natten høres de ut som en ambulanse med falske sirener. Utrolig irriterende! Er litt usikker på om svaner er gode å ha til middag...

ORIGINAL: Skorpion77

Slik er det her også! Vi har et vann nedenfor huset og der bor det noen svaner. Flotte å se på, men om natten høres de ut som en ambulanse med falske sirener. Utrolig irriterende! Er litt usikker på om svaner er gode å ha til middag...

Hahah! Høres helt fantastisk ut du [8D] Huffa.. i gamle leiligheten min hadde jeg opptil flere kråkereir rundt huset. Fyttirakkern så irriterende å høre på klokka 6 om morran[:@][:@]

Back
Topp