Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, fy så frekt å ikke si ifra om sånt!! :O håper kuringa går raskt og greit, og at dere slutter å klø raskt!Da var legetimen unnagjort og hun var ganske sikker på at det var skabb og ikke loppebitt. Så da skal hele familien kures i dag. Gubben snakka nå med kompisen sin og da innrømte han at han hadde fått en kur mot skabb for 2 mnd som han ikke hadde tatt. Skjønner ikke at folk ikke kan si ifra når de får sånt.
Syns det er helt grusomt, for er mye vasking for å bli kvitt det. Må innom bhg og hente alle uteklærne til mellomste, for det må vaskes på 60 grader og tørkes i tørketrommel etterpå. Er glad vi har 8 kg vaskemaskin nå.Nei, fy så frekt å ikke si ifra om sånt!! :O håper kuringa går raskt og greit, og at dere slutter å klø raskt!
Der skulle ikke ha vært lov!Da var legetimen unnagjort og hun var ganske sikker på at det var skabb og ikke loppebitt. Så da skal hele familien kures i dag. Gubben snakka nå med kompisen sin og da innrømte han at han hadde fått en kur mot skabb for 2 mnd som han ikke hadde tatt. Skjønner ikke at folk ikke kan si ifra når de får sånt.
Ja, makan til egoisme!! Han burde egentlig tilby seg å vaske alt for dere!!! Herlighet, merker jeg blir hormonell. Fytti. Burde fått en saftig bot!Syns det er helt grusomt, for er mye vasking for å bli kvitt det. Må innom bhg og hente alle uteklærne til mellomste, for det må vaskes på 60 grader og tørkes i tørketrommel etterpå. Er glad vi har 8 kg vaskemaskin nå.
Men han har tatt kur nå eller? Fy søren den fyren hadde fått kjeft av meg.Da var legetimen unnagjort og hun var ganske sikker på at det var skabb og ikke loppebitt. Så da skal hele familien kures i dag. Gubben snakka nå med kompisen sin og da innrømte han at han hadde fått en kur mot skabb for 2 mnd som han ikke hadde tatt. Skjønner ikke at folk ikke kan si ifra når de får sånt.
Nei, det har han visst ikke gjort. Ikke har han sagt det til eksen sin som han har barn med heller.Men han har tatt kur nå eller? Fy søren den fyren hadde fått kjeft av meg.
Fy søren, for en fyr! Jeg hadde ringt ham NÅ, og sagt at han påbegynner den kuren med en gang, og hvis han nekter hadde jeg gitt beskjed om at jeg melder ham inn til kommuneoverlegen, så får de ta det derfra. Sånn kan man faktisk ikke holde på!Nei, det har han visst ikke gjort. Ikke har han sagt det til eksen sin som han har barn med heller.
Ser ut som kuren vi tok kun funka på to av ungene, da jeg, gubben og yngste enda klør. Jeg klør nå så ille at jeg våkner opp med store sår selv om jeg smører kortison på. Så må ringe legen om noen dager og høre hva vi skal gjøre, for det her gjør meg helt utslitt psykisk.
Gubben har allerede snakket med han uten hell, han bryr seg rett og slett ikke. Vi var heller ikke eneste familien med dette, for vi måtte innom flere apotek for å få tak i nok til alle. Det hadde vært en storfamilie til å handlet inn samme dag som oss fra et annet sted i kommunen. Så tydelig at dette er noe som flere har fått.Fy søren, for en fyr! Jeg hadde ringt ham NÅ, og sagt at han påbegynner den kuren med en gang, og hvis han nekter hadde jeg gitt beskjed om at jeg melder ham inn til kommuneoverlegen, så får de ta det derfra. Sånn kan man faktisk ikke holde på!
Enda mer grunn til å melde ham inn, spør du meg. Hvem er det egentlig som vil gå rundt med ubehandlet skabb? Jeg mener at denne mannen trenger hjelp.Gubben har allerede snakket med han uten hell, han bryr seg rett og slett ikke. Vi var heller ikke eneste familien med dette, for vi måtte innom flere apotek for å få tak i nok til alle. Det hadde vært en storfamilie til å handlet inn samme dag som oss fra et annet sted i kommunen. Så tydelig at dette er noe som flere har fått.