fugleloppe bitt ??

peggy

Gift med forumet
noen som har blitt bitt a dem? åssen såå deres utslett ut ?
- tror de er de meg å gutten på 3 har blitt bitt av( vi driver med opppusing og hadde et fuglerede i veggen, som vi rydda bort. ettter de kom de flere stikk på begge beina mine og gutten har fått  4 på den ene armen.

skikkelig ill rød klump\stikk med en hvit ring rundt klør som pokkern..

høres dette ut som fuglelopper..=?

Kan høres ut som fulgelopper ja....
Håper dere ikke får en liten innvasjon slik vi hadde i fjor...holdt på å bli gal...masse bitt på den store gravid-magen min[:-]

vil tro d e loppe bitt,sønnen min lekte i noe høyt gress hos mormoren og vips der hadde han ca 50 bitt, på leggene og magen[&:]tok han t legen for va usikker på hva det var, men di sa at d kun var ufarlige loppebitt[:)]

pokkern altsåå, noen gode råd for hva som hjelper mot kløen, eneste som funker litt er eurax --

eurax va det vi også måtte bruke, eller kan du prøve og ta neilen din å trykke ett kryss ¨på bittene da skal vist "saften"som jør at det klør renne ut[;)]( håpe du forstår hva jeg mente,er ikke så god å forklare[8D]hehe)

ORIGINAL: *snusken86*

eurax va det vi også måtte bruke, eller kan du prøve og ta neilen din å trykke ett kryss ¨på bittene da skal vist "saften"som jør at det klør renne ut[;)]( håpe du forstår hva jeg mente,er ikke så god å forklare[8D]hehe)

takker for tipset.. ska prøve de:) [:)]

Høres ut som loppebitt, mine har hatt det. Bytting av sengetøy er viktig, bytt tøy og luft godt...
like morro hver gang. de liker ikke 'frisk luft' eller reint tøy.
Mine blei forresten røde rundt bitte og kunne se ut som store mygg stikk.

Man skal være forsiktig med eurax. Skal bare brukes hvis fordelen oppveier en mulig risiko. Forsiktighet bør spesielt utvises i 1. trimester... Så jeg turte ikke kjøpe det selv om jeg klødde som faen!

Back
Topp