Ja skal ta de igjen neste syklus på cd 1 da![]()
Det er ikke noe poeng i å ta noe mer før gyn ber om det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja skal ta de igjen neste syklus på cd 1 da![]()
Ja jeg har faktisk vært gravid 4 g. Først gang brukte jeg 8 pp, de andre 3 brukte jeg 3 pp. Er mulig jeg har hatt uflaks nå,men ville jo sjekke om hormoner er på plass siden jeg blir 41 til høsten. Hadde jeg vært under 40 hadde jeg nok ikke sjekket det før etter 1 år.Det er ikke noe poeng i å ta noe mer før gyn ber om det.Gyn kan vurdere ut fra prøvene du allerede har tatt hva h*n eventuelt ønsker å sjekke nærmere. Få henvisning til gyn og fortsett å prøve videre, sannsynligvis blir du nok gravid selv om du er litt eldre. Du er jo akkurat i gang med pp 4, det er mest flaks eller uflaks om man blir gravid de første pp'ene helt uavhengig av alder - selv med aksjer på helt riktig tid så er det så mye annet som skal til for at det blir baby. Du kan ha hatt veldig flaks tidligere, siden det har gått raskt for deg hver gang med de tre barna du har, men det trenger ikke være alderen nå allikevel.
![]()
Ja jeg har faktisk vært gravid 4 g. Først gang brukte jeg 8 pp, de andre 3 brukte jeg 3 pp. Er mulig jeg har hatt uflaks nå,men ville jo sjekke om hormoner er på plass siden jeg blir 41 til høsten. Hadde jeg vært under 40 hadde jeg nok ikke sjekket det før etter 1 år.
ja skjønte detJeg mente ikke at du ikke kan sjekke, men nå som du har tatt blodprøver er neste skritt at en gynekolog kan vurdere betydningen av blodprøvesvarene og eventuelt hva som trengs å undersøkes videre (om det trengs flere blodprøver eller andre undersøkelser).Så nå burde du bare prøve videre og vente på gynekolog mente jeg.
![]()