Frysjas dagbok

Kleo

Glad i forumet
Hei, jeg skriver litt her for å få ut litt jeg ikke kan fortelle til andre enda. Vi er nå i andre prøve periode, så det klaffet selvfølgelig ikke første gang. Bestemte oss litt raskt for å prøve så jeg begynte med folsyre dagen etter første forsøk. Nå har jeg gått på de en mnd så da har jeg rukket det litt før jeg evt blir gravid.

Hadde i følge kalkulatoren her på BV el 9. sept, hadde sex i den perioden, så da er det bare å vente å se når jeg kan teste 22. Det er spennende og jeg håper så veldig på at spiren sitter. I går (11/9) hadde jeg litt murringer, nesten som milde menssmerter, kan det bety noe? Håper det. Vi ønsker oss så veldig en liten baby og det passer perfekt å bli gravid nå synes vi. Bare gleder meg til vi kan teste igjen.

Ble så innmari lei meg da testen var negativ sist, men vet jo man må prøve litt som regel, men er vel lov å ønske seg, hihi... Har forresten vært uten prevansjon i over et år.

Skriver litt om tankene mine jeg så jeg får de ut et sted.

I natt våknet jeg kl 0451, lys våken og ville bone gulv! Hadde tenkt på å gjøre det for å se om de ser litt bedre ut da, men har jo ikke tingene jeg trenger til det.

Da jeg våknet hadde jeg også sånne milde "mensmurringer" igjen, lurer på hvorfor. Alt av mulige tegn suger jeg jo til meg, blir jo gal i hodet, hehe... Kanskje det bare er luft eller noe, men samtidig kjennes det veldig ut som "messmerter" i en mild form. Kanskje er det et tegn, eller så bare innbiller jeg meg ting.

10 dager igjen til IKM, 9 dager til testing. Må prøve å ikke tenke alt for mye på det, men samtidig klarer jeg liksom nesten ikke å vente. Jeg synes det tar så tid å vente, men tenker samtidig på folk som prøver i månedsvis og årevis og håper jeg ikke melder meg inn i den rekka. Stakkars folk, jeg føler virkelig med dere! Jeg har prøvd to ganger nå og har absolutt ingenting å klage over, men uansett blir jeg som en unge påjulaften som nesten ikke klarer å vente.

Deilig å kunne "fortelle" til noen. Ha en fin dag alle sammen.

Hmm, kan ikke la være å tenke på om jeg er gravid denne gangen og prøver å ikke tenke på det, men det er jo umulig! Prøver å ikke innbille meg at jeg kjenner ting osv, men de siste dagene nå har jeg hatt litt murringer, men prøver å tenke at jeg bare innbiller meg det (selv om jeg kjenner det godt). Vet bare ikke helt hva jeg kjenner, kanskje jeg bare legger bedre merke til det nå?!? Ååå, blir gal i hodet av å vente.

Må bare få det ut her så jeg ikke plager i hjel min kjære, eller sprekker for noen kjente.

Titt tei igjen...

I perioder drømmer jeg mye, eller det vil si, jeg husker hvertfall det jeg drømmer. I det siste husker jeg drømmer hver eneste natt, er det tilfeldig eller hva?! Tja, alt som kan være tegn nå tar jeg jo som tegn, men ingen andre tegn. Ingen andre enn min kjære og dere her vet at vi prøver, men da jeg fortalte tilfeldig på jobben at jeg drømmer så mye så smalt det fra ei "du er gravid", og hu er ei som pleier å "se" eller legge merke til når noen er gravide. Ja, ja, fortsatt noen dager igjen til testing. Godt jeg jobber hver dag fremover til testing, så går det fortere. Blir bare så ufattelig lei meg hvis TR kommer [:@].

Lovet meg selv og ikke gjøre det, men igår testet jeg allikevel selv om det var 4 dager for tidlig. Den var selvfølgelig ikke positiv, så nå er det bare å vente å se om den virkelig er negativ eller om det var for tidlig. Tok ikke med morgenurin heller, så jeg har et miniatyr håp enda. Hadde betydd så mye for meg om den kunne ha vært positiv, men hvem håper vel ikke det!? Håper tante grusom holder seg LANGT borte, for hun er hvertfall ikke velkommen hos meg![:'(]

Hei, så koselig noen leser her. Jeg kan i følge kalkulatoren her på BV teste igjen i morgen så jeg må vente. Ble så skuffa da jeg testet her om dagen, selv om det var for tidlig. Lurer på om jeg kanskje bare skal klare å vente til onsdag å se om tante grusom kommer. Tror faktisk jeg klarer å vente til det. Føler liksom kroppen er normal, ikke noe annerledes så det er nok desverre ikke noen spire her. Hadde veldig mensmurringer en stund (det har jeg aldri hatt før), men nå virker alt normal. Kan nesten stille klokka etter mensen så da er det bare å smøre meg med tålmodighet å se...[:'(]

Jepp, skal oppdatetere så fort jeg har tatt en test, men kanskje jeg klarer å la være i morgen for å se om tante grusom kommer på onsdag.

Jeg blir gal! Men holder ut... IKM er i dag, TR pleier alltid å komme rundt lunchtider, men er ikke kommet enda. Føles ut som om den er på vei, men den kommer vel i morgen med min uflaks. Holder ut og ikke tester, spennende å se om den kommer/ikke kommer i kveld eller morgen.

Spennende![:D] Lykke til :)

Jeg har testet positivt på kvelden etter at pappa døde, så jeg klarer ikke helt å glede meg over spiren, men det kommer kanskje etterhvert. Jeg får skrive litt mer om det senere når jeg orker. Ellers er det en tråd om det på generell.

Begravelsen til pappa er over, men jeg klarer liksom ikke å glede meg over dette helt enda. Det kommer vel etterhvert. Ingen tegn eller plager, bare så ufattelig tett i nesa uten å være forkjøla.

Back
Topp