Frysinnsett

Kristin90

Forumet er livet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
♡Julekulene 2021♡
Hei.
Vi har bestemt oss for at så snart St. Olavs åpner for frysinnsett så vil vi gjennomføre dette. Er det flere som venter på dette nå?:smug:
Må gå ned litt i vekt før vi får lov til å ha innsett, så må jobbe med det de neste ukene. Det fikser jeg!:D

Edit: det er snakk om barn nr 2 forresten:p

Jeg venter på St. olavs til å åpne for innsett!
Har blasto på frys jeg ønsker å sette inn og etter et nylig svangerskapsavbrudd så er ventingen på å komme igang igjen uutholdelig innimellom. Ser de har åpnet for innsett på andre offentlige klinikker så jeg kjenner jeg blir irritert på at St olavs ikke har det, for jeg ser for meg at køen bare vokser og vokser..
Lykke til med vektnedgang♥️

Jeg venter på St. olavs til å åpne for innsett!
Har blasto på frys jeg ønsker å sette inn og etter et nylig svangerskapsavbrudd så er ventingen på å komme igang igjen uutholdelig innimellom. Ser de har åpnet for innsett på andre offentlige klinikker så jeg kjenner jeg blir irritert på at St olavs ikke har det, for jeg ser for meg at køen bare vokser og vokser..
Lykke til med vektnedgang♥️
Tusen takk:Heartred
Snakket med de gjennom crypho for en uke siden, og da sa de at de ihvertfall håper å begynne før sommeren igjen:happy:

Jeg har fått satt av tid ved neste syklus, så da blir d innsett før sommeren
Skal ha i naturlig syklus. Har 2 blasto på frys.
Dette er søskenforsøk, har en gutt fra IVF i 2017

Jeg har fått satt av tid ved neste syklus, så da blir d innsett før sommeren
Skal ha i naturlig syklus. Har 2 blasto på frys.
Dette er søskenforsøk, har en gutt fra IVF i 2017
Så bra:) jeg venter på tilbakemelding fra St. Olavs om å få gjøre det samme:D

Jeg hører til St Olavs. Står på facebook og nettsidene at de som ønsker tilbakesetting før sommeren må ta kontakt. Har du lasta ned crypho? Ta kontakt der :)

Jeg hører til St Olavs. Står på facebook og nettsidene at de som ønsker tilbakesetting før sommeren må ta kontakt. Har du lasta ned crypho? Ta kontakt der :)
Ja:happy: har fått svar, men de har ikke lagt noe plan for meg enda. Får vel den iløpet av noen dager:D

Jeg skal ha fryseforsøk ved St Olavs nå i mai! Så glad for at de endelig har åpnet igjen! Jeg var også så heldig at jeg var tidlig i syklusen da de ringte, så jeg får innsett på denne syklusen! Blir første innsett for meg, så er kjempespent!

Jeg skal ha fryseforsøk ved St Olavs nå i mai! Så glad for at de endelig har åpnet igjen! Jeg var også så heldig at jeg var tidlig i syklusen da de ringte, så jeg får innsett på denne syklusen! Blir første innsett for meg, så er kjempespent!
Så flaks:Heartred syns innsett var kjempelett og fort gjort. Litt som en celleprøve:happy: masse lykke til når innsettet ditt blir!
Anbefaler forresten å finne noe å distrahere deg med så dagene fra innsett til test går fort:D

Så flaks:Heartred syns innsett var kjempelett og fort gjort. Litt som en celleprøve:happy: masse lykke til når innsettet ditt blir!
Anbefaler forresten å finne noe å distrahere deg med så dagene fra innsett til test går fort:D

Takk for det! Håper innsett går enkelt og fint. Er mest stressa for det med full blære! Har så dårlig festblære fra før så er redd for å bli helt sånn desperat tissetrengt! :bored: Huff ja, det kommer til å bli sykt lange dager uansett tror jeg! Men jeg håper også det kan bli litt koselig å ruge. Har du noen ideer til ting som kan distrahere?

Takk for det! Håper innsett går enkelt og fint. Er mest stressa for det med full blære! Har så dårlig festblære fra før så er redd for å bli helt sånn desperat tissetrengt! :bored: Huff ja, det kommer til å bli sykt lange dager uansett tror jeg! Men jeg håper også det kan bli litt koselig å ruge. Har du noen ideer til ting som kan distrahere?
Er så rart dette med forskjellige prosedyrer. Full blære har jeg ikke hørt om på Riksen. Noen som vet hvorfor noen steder har dette og andre ikke?

Ting for å distrahere under rugetiden? Finn frem ting du liker å gjøre! :D Jeg og sambo så hele Poldark-serien på en uke (5 sesonger), så der gikk ganske mye tid bort til å ikke tenke på ruging. Annet at det irriterte meg hvor lett alle ble gravide i den serien. Ingen som slet med å være uønsket barnløs iallefall. Ellers har jeg stelt masse med grønnsaksplantene mine. Blir snart jungel her inne om ikke været blir varmt nok til utplanting snart. :bag: Jeg liker ellers å lese, men har vært for rastløs og ukonsentrert for det, så det har mer eller mindre utgått...

Det med full blære hadde jeg glemt, men det går nok sikkert bra:happy:
Dra på kino, finne en fengende tv-serie, dra bort på besøk, pusle puslespill. Kanskje lære seg en ny hobby, feks. strikking eller hekling?:D

Back
Topp