Frysing av MM

Pivi

Elsker forumet
Hva fryser dere morsmelka i?? Og hvordan tiner dere den? -  vannbad, mikro?

Jeg fryser det enten rett i flasken, eller i plastbegere. (avent sine...)

ORIGINAL: Divinity

Jeg også!!

Ja de har jeg sett[:)]

Går det ikke bra å fryse i vanlige plastbegre?

Jeg fikk tips fra ei å bruke istærningposer for hvis man ikke trenger så mye er det lettere å dele opp!!

ORIGINAL: Dreams

Jeg fikk tips fra ei å bruke istærningposer for hvis man ikke trenger så mye er det lettere å dele opp!!

[:)][:)]

Jeg hører egentlig til født i April, men svarer likevel her jeg :P Melka skal tines "av seg selv". Ta den opp dagen før du skal bruke den, å sett den i kjøleskapet, da er den ferdigtint til du skal bruke den. Jeg bruker foresten slike Avent beger å fryse melka i, utrolig kjekke å bruke;)

ORIGINAL: Pivi

Jeg tiner melka enten i kjøleskapet, eller vannbad om jeg har det travelt [8D] mm skal IKKE i micro.. kun mme som kan varmes der. Noen av næringstoffene forsvinner vist ved strålingen i micro.

ORIGINAL: Pivi

Jeg tiner melka enten i kjøleskapet, eller vannbad om jeg har det travelt [8D] mm skal IKKE i micro.. kun mme som kan varmes der. Noen av næringstoffene forsvinner vist ved strålingen i micro.

jepp dette stemmer!!

Flott at dere sier i fra!! [:)]

Jeg hører egentlig til født i April, men svarer likevel her jeg :P Melka skal tines "av seg selv". Ta den opp dagen før du skal bruke den, å sett den i kjøleskapet, da er den ferdigtint til du skal bruke den. Jeg bruker foresten slike Avent beger å fryse melka i, utrolig kjekke å bruke;) [/quote
singnerer denne.. jeg er ikke fra født i april da[8D]

Fryser den i poser og tiner den i vannbad .Morsmelk skal visst ikke varmes i mikro..

Back
Topp