Sliter med stress-smerter, så kjenner jeg trenger å få unna litt i god
tid før dåpen til vesla.. Hun skal døpes neste helg, så jeg lurer på om
jeg skal begynne bakingen..
Så, kan jeg fryse sjokoladekake, med fyll inni ? (Hel)
Og krydderkake med glasur, eller bare fryse kaka og lage til glasuren den helga ? (Hel)
Sjokoladekaka skal brukes til selve dåpskaken, som bunn, så tar den da opp av fryseren et par dager før og smører den inn med smørkrem før jeg kler den i marsipan..
Skal ha sukkerbrød kake nr 2 oppå der igjen, så kan vel lage å fryse det også, men ikke fylle det før neste helg siden det skal være vanlig krem inni..
Noen med peiling ? :)
Så, kan jeg fryse sjokoladekake, med fyll inni ? (Hel)
Og krydderkake med glasur, eller bare fryse kaka og lage til glasuren den helga ? (Hel)
Sjokoladekaka skal brukes til selve dåpskaken, som bunn, så tar den da opp av fryseren et par dager før og smører den inn med smørkrem før jeg kler den i marsipan..
Skal ha sukkerbrød kake nr 2 oppå der igjen, så kan vel lage å fryse det også, men ikke fylle det før neste helg siden det skal være vanlig krem inni..
Noen med peiling ? :)