Fryser

Mymlen93

Gift med forumet
Oktoberfruene 2018
⭐ Julestjernene 2020 ⭐️
Andre som fryser? Jeg blir til og med litt blå på neglene :confused:

Ja! Jeg skreiv faktisk om dette i en av skravletrådene. Fryser noe helt vanvittig! Hjelper ikke å varme seg med en dusj, kakao/te eller ullsokker og pledd en gang! Tror jeg må finne frem ullundertøyet mitt igjen! :P

Ja! Er iskald hele tiden, har hjemmekontor og sitter med ullundertøy og en ulvang ullribgenser oppå.. :hilarious::confused:

Ja, jeg fryser en del. Bortsett fra om natta, da svetter jeg. o_O

På jobben nå skal vi helst gå i syntetiske klær.. jeg savner ullgenseren min allerede.

Jeg fryser, men er varm allikevel:hilarious: Kan sitte under pleddet i ullundertøy og tykk ullgenser, fryser men huden er kokvarm. Veldig varm på natten da:wacky:

Kjenner meg igjen. Er så frøsen for tiden. Samboer vil dele teppe i sofaen, men han beveger seg for mye og slipper inn masse kald luft! :hilarious:

Her kan jeg fryse veldig, men kan også plutselig bli veldig varm:p

Kjenner meg igjen. Er så frøsen for tiden. Samboer vil dele teppe i sofaen, men han beveger seg for mye og slipper inn masse kald luft! :hilarious:

denne kjenner jeg godt til når mannen kommer krypende under MIN dobbeltdyne! Vi har egne dyner, så han kan holde seg under den lille filla si fremfor å lufte min :rolleyes:

Ja! Jeg har intet mindre enn 2 varmeflasker jeg bruker samtidig på kvelden sammen med et ullteppe.

På natten derimot svetter jeg og må sove med sommerdyne

Iskald hele dagen! Nesten ikke blodomløp i fingre og tær tror jeg :hilarious:
Men natta ja, da må beina stortsett ligge på utsiden av dyna:rolleyes:

Iskald hele dagen! Nesten ikke blodomløp i fingre og tær tror jeg :hilarious:
Men natta ja, da må beina stortsett ligge på utsiden av dyna:rolleyes:
Samme her. Er på jobb om dagen, og det er så KALDT der. Fingrene mine er blå o_O lengter hjem og under dyna hele dagen. :hilarious:

Samme her. Er på jobb om dagen, og det er så KALDT der. Fingrene mine er blå o_O lengter hjem og under dyna hele dagen. :hilarious:

Haha!:hilarious:
Dyna❤❤ skal snart krype under:happy:

Ja! Fryser som bare det om dagen. Satt ved middagsbordet i dag i ullgenser, mens resten av familien satt i t-skjorter :bored: Er fortsatt iskald når jeg legger meg, men så våkner jeg hver natt av at jeg koker over.. :rolleyes:

Back
Topp