Fryser

Babydrøm2

Glad i forumet
Hei. Har så ekstrem frysninger/frostrier. Nesten samme følelse når feber stig, men har ikke feber. Kan ikke huske jeg hadde det sist gang. Andre som opplever det samme?
 
Har akkurat det samme. Ubehagelig. Og føles som feber, men er ikke det. Jeg tror jeg bruker for lite klær når jeg er ute, og at bebisen tar mesteparten av varmen. :)
 
Jepp! Føler det er like før jeg blir syk eller noe. Veldig kald og trøtt siste dagene :dead:
 
Jepp! Har vært sånn siden før positiv test.
Trodde jeg brygget på noe
 
Flere lag med ull, uansett, dag og natt. Blir så himla kald av å ruge :smiley-bounce022
 
Jeg har på meg mye klær på, men fryser som aldri før. Ligger med ekstra pledd oppå dynen om natten.:eek:
Her ogsp! Ullteppe oppå dyna. Fryser masse jeg også spesielt de siste to dagene. Men i går og i dag har også kvalmen vært på deg værste
 
Jepp, måtte måle et par ganger i går, for var sikker på at jeg fikk feber :hilarious::hilarious:
 
My kald her også! De som temper sier at kroppstemperaturen er litt høyere fra EL til mens, og hvis man blir gravid forblir den litt høyere, så det er kanskje derfor man blir litt frossen?
 
Jeg er iskald for tiden, bruker ull på hele kroppen. Syntes det er alt for kaldt inne på jobben :arghh:
 
Jeg er iskald hele tiden. I går fyrte jeg i peisen. Når jeg begynte å synes at det kanskje var litt varmt å ha tærne mot peisen så var det 32 grader i stua. Hunden klaget og ville ut i haggelet på terassen.
 
Jeg er iskald hele tiden. I går fyrte jeg i peisen. Når jeg begynte å synes at det kanskje var litt varmt å ha tærne mot peisen så var det 32 grader i stua. Hunden klaget og ville ut i haggelet på terassen.
Haha. Sånn er det hos meg også. Samboeren min sier det er glovarmt og 28 grader inne, men jeg fryser :p:eek:
 
Fryser veldig her og, men kaldsvetter om natten, og våkner av at jeg er gjennomvåt. håper det kun er en kort fase.
 
I dag holder jeg seriøst på å fryse i hjel. :confused: Sitter i et helt greit varmt rom med ullgenser på, men tror jeg heller må gå på stua og fyre i ovnen.
 
Jeg har også vert så kald de siste dagene. Sitter i ull under pledd i et godt oppvarma hus, og skjelver fordi jeg er så kald. Har alltid hørt at gravide blir så varme, så dette forventet jeg ikke helt. Men litt godt å se at det er normalt det og. :p
 
Jeg har også vert så kald de siste dagene. Sitter i ull under pledd i et godt oppvarma hus, og skjelver fordi jeg er så kald. Har alltid hørt at gravide blir så varme, så dette forventet jeg ikke helt. Men litt godt å se at det er normalt det og. :p
Kanskje varmen kommer bare de siste månedene? Jeg var veldig varm de tre siste månedene sist gang, men så var det jo sommer, så vet ikke om det var derfor. :confused013
 
Back
Topp