Fryser

CurlySue

Glad i forumet
Hei. I dag, og deler av gårsdagen, fryser jrg så masse. Har sittet hele dagen på jobb med fleeace jakke på. Og nå ligger jeg på sofaen med stort pledd. Og alikevell får jeg ikke varmen i meg. Flere som fryser? Er det vanelig?
 
Jeg fryser innmari innimellom. Føles nesten som frostanfall til tider. Gjerne sammen med voldsomme kvalmebølger *blæh*
 
Innimellom er det akkurat slik du beskriver, mens innimellom får jeg sikkelig hetetokter [emoji28]
 
Uff, ja jeg fryser en del nå om dagen. Men jeg er litt kald av meg til vanlig også da:p Og det går jo mot høst og vintertid.
 
Innimellom er det akkurat slik du beskriver, mens innimellom får jeg sikkelig hetetokter [emoji28]
Ååh, jeg og [emoji23][emoji23] nå er jeg kald, Mens i natt kommer jeg til å svette i 18 grader og i bare undertøy[emoji23][emoji85]
 
Jaa.. jeg er til vanlig ganske kald, men nå er det ti ganger verre [emoji17] brr...
 
Ja jeg fryser mye mer enn vanlig[emoji86] ikke nødvendigvis hele dagen, men det kommer ofte når jeg er trøtt.
 
Ja, jeg fryser mye om dagen.. I natt vurderte jeg faktisk å stå opp å kle på meg pysj fordi jeg frøs så gæli, men jeg gadd ikke [emoji12][emoji23]
 
Back
Topp