Fryser!!

*sola*

Blir kjent med forumet
Er det flere som er kald og fryser til enhver tid?? :nailbiting: Er normalt veldig varm så skjønner det ikke :)

Ja, hutrer og er kald hele tiden.
Setter det litt i sammenheng med at jeg er kvalm og trøtt hele tiden.
Tror ihvertfall ikke det er unormalt ;)

Har blitt litt bedre nå, men følte meg skikkelig kalt. Før gikk jeg med to lag av ullundertøy men nå holder med en lag ;)

Er det flere som er kald og fryser til enhver tid?? :nailbiting: Er normalt veldig varm så skjønner det ikke :)

Ja, sitter under pledd hele dagen! Hakker tenner og får ikke varmen i meg, hjelper å ta en dusj, men når jeg først blir varm igjen da blir jeg nesten for varm :-P

Jeg enten varm eller kald, vanskelig å finne en behagelig temperatur og går med lag på lag - ta av og på...

E veldig kald heila tiå, med unntak av nattå når eg må sova...då blir eg kokvarm :-/

Godt å høre at det ikke bare er meg :p Vi blir vel varm når sommeren kommer og magen trer frem :D

Iiiiiskald - så kokvarm 4 sekunder etterpå.... Hele apparatet er tydeligvis helt i ulage :-)

Verste er fingertuppene - de er blå og iskalde hele tiden:-(

Fryser alltid etter at jeg har spist Må legge meg på sofaen under teppet for å få varmen igjen. Helt merkelig!

Fryser konstant! Stive ledd, iskalde fingre, trøtt og frys! Håper det snart går over.

Fryser konstant her og. Sitter med teppe over meg selv om det er 24 grader. Hendene er iskalde hele tiden. Dusjer et par ganger om dagen for å få varmen i meg.

Fryyser i hjel! Må sitte under teppe hele tiden! Men med en gang jeg gjør noe litt anstrengende så koker jeg! Så er enten eller:/

Her fryser og svetter jeg om hverandre. Sitter jeg stille så fryser jeg, men gjør jeg husarbeid eller noe annet så svetter jeg. Føler at jeg ikke gjør annet enn å kle av å kle på. :-P

Jeg er totalt motsatt. Koker nesten. Spesielt ved nattestid. Da blir det å sove i nettoen med et pledd eller laken på og med vinduet åpent. Noe som samboer ikke er så altfor glad i :D

Back
Topp